فوتبال دنیا، کیه لینی: بوفون هرگز با تیم ملی ایتالیا قطع رابطه نمی کند

به گزارش شیوا مارکت، کاپیتان جدید تیم ملی ایتالیا می گوید که هم تیمی سابقش به طور کامل ارتباطش را با آتزوری قطع نخواهد کرد.

فوتبال دنیا، کیه لینی: بوفون هرگز با تیم ملی ایتالیا قطع رابطه نمی کند

به گزارش خبرنگاران، بازی خانگی ایتالیا مقابل لهستان در دور اول مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا، اولین بازی آتزوری از جام جهانی 2006 بود که در آن هیچ یک از قهرمانان آن دوره جام جهانی در ترکیب لاجوردی ها حضور نداشت چون تنها بازمانده های آن تیم، جان لوئیجی بوفون و دانیله دروسی دعوت نشدند.

جورجو کیه لینی، کاپیتان جدید آتزوری با اشاره به این موضوع گفت: بوفون آنقدر عاشق پیراهن تیم ملی هست که به طور قطعی درهای بازگشتش به این تیم را نبندد. او در آینده چه به عنوان دروازه بان برگردد یا در نقشی دیگر، هرگز به صورت کامل با تیم ملی قطع رابطه نمی نماید.

کیه لینی با اشاره به بازی بعدی آتزوری در لیگ ملت های اروپا که دوشنبه شب مقابل پرتغال در لیسبون برگزار می گردد – دیداری که هم تیمی پرتغالی کیه لینی، کریستیانو رونالدو در آن حضور نخواهد داشت – ادامه داد: زمانی که بعد چندین سال مانند کریستیانو رونالدو شرایطتت را تغییر می دهی، بهتر است که مدتی (در رده ملی) توقف کنی تا روی کار جدیدت در رده باشگاهی تمرکز کنی. ما دو بازی سخت پیش رو داریم و غیبت رونالدو قطعاً به ما یاری می نماید هرچند پرتغال بازیکنان با کیفیت دیگری هم دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 664

به "فوتبال دنیا، کیه لینی: بوفون هرگز با تیم ملی ایتالیا قطع رابطه نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، کیه لینی: بوفون هرگز با تیم ملی ایتالیا قطع رابطه نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید