فیس بوک میلیونها حساب متخلف را بست

به گزارش شیوا مارکت، فیس بوک از حذف میلیونها حساب کاربری متخلف اطلاع داد که برای گمراه کردن کاربران و انتشار اطلاعات غلط به کار می فرایند.

فیس بوک میلیونها حساب متخلف را بست

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، فیس بوک از تعطیلی شبکه ای از حساب های کاربری اطلاع داد که وابسته به بازیگران خارجی بوده و برای انتشار اطلاعات غلط برای کاربران آمریکایی به کار می رفتند.

حساب های کاربری یادشده اطلاعات غلطی را در خصوص شرایط آمریکا منتشر می کردند تا باعث انحراف ذهن کاربران این کشور در خصوص شرایط داخلی این کشور شوند. نکته جالب این است که بخش اعظم اطلاعات این حساب های کاربری در حمایت از دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا منتشر می شدند.

فیس بوک مجموع این حساب ها را 55 میلیون مورد اعلام نموده است که بعضی از آنها در قالب صفحاتی خاص مشغول فعالیت بودند. گروه های یادشده با حساب های کاربری متخلف زیادی در ارتباط بودند تا افراد را به سمت این صفحات دروغ پراکن راهنمایی نمایند.

فیس بوک در کوشش برای شناسایی حساب های کاربری دروغ پراکن در آستانه برگزاری رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است. در سال 2016 هم این شرکت به بی توجهی به این موضوع متهم شده بود.

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14714

به "فیس بوک میلیونها حساب متخلف را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک میلیونها حساب متخلف را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید