قطعی شدن مدال برنز علیزاده و یعقوبی، کاپیتان تیم ایران حذف شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشورمان در آخرین روز از مرحله نخست رقابتهای کسب امتیاز ورودی المپیک در سال 2015 امروز یکشنبه سه نماینده داشت. در وزن 57- کیلوگرم زنان کیمیا علیزاده که چندی پیش با کسب مدال برنز دنیا در ورزش ایران تاریخ ساز شد در اولین دیدار خود و در یک مبارزه برتر یون وی هوانگ از چین تایپه را در خاتمه راند دوم 12 بر صفر شکست داد و به دور دوم راه یافت. این تکواندوکار چین تایپه ای مدال نقره قهرمانی دنیا 2015 را در کارنامه داشت.

قطعی شدن مدال برنز علیزاده و یعقوبی، کاپیتان تیم ایران حذف شد

وی در دویم دیدار خود ریچل بوت از انگلیس را نیز 12 بر صفر از پیش رو برداشت و در مبارزه سوم خود نیز جیوم لیم از کره جنوبی را 22 بر 10 شکست داد و تا ضمن رسیدن به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کند.

در بخش مردان و در رقابتهای وزن 68- کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی کار خود را رجحان 15بر3 مقابل ماکسیم پوتوین دارنده مدال نقره دنیا در سال 2009 دنیا از کانادا شروع کرد. وی سپس با امتیاز طلایی در راند چهارم جوز انتونیو روسیلو از اسپانیا صفر را شکست داد. یعقوبی در مرحله یک چهارم نهایی در یک مبارزه نزدیک و دیدنی الکسی دنیسنکو از روسیه را 15بر14 شکست داد و مدال برنز خود را با صعود به نیمه نهایی قطعی کرد.

در همین وزن علیرضا نصرآزادانی در نخستین دیدار خود ترنس جنجیس از امریکا را که مدال برنز المپیک 2012 را در کارنامه داشت 8 بر 3 از پیش رو برداشت. نصرآزادانی در دومین دیدار خود مقابل دائی هون لی از کره جنوبی 5بر6 شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. تکواندوکار کره جنوبی مدال نقره المپیک لندن 2012 و 2 مدال طلای دنیا در سال های 2011 و 2013 را در کارنامه دارد.

این دوره از مسابقات روز آدینه با حضور 245 تکواندوکار از 52 کشور در روسیه شروع شد و تا ساعاتی دیگر به خاتمه خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11734

به "قطعی شدن مدال برنز علیزاده و یعقوبی، کاپیتان تیم ایران حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی شدن مدال برنز علیزاده و یعقوبی، کاپیتان تیم ایران حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید