مایک پنس: خطر کرونا در آمریکا همچنان پایین است

به گزارش شیوا مارکت، معاون رئیس جمهور آمریکا بامداد سه شنبه در کنفرانس خبری با اشاره به این موضوع که هنوز تست کرونا نداده و از تست دادن ترامپ نیز بی خبر است، گفت که خطر ویروس کرونا در آمریکا همچنان پایین است.

مایک پنس: خطر کرونا در آمریکا همچنان پایین است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد روز سه شنبه گفت که دولت وی در حال حاضر قصد ندارد تا برای تمامی ایالت ها محدودیت سفر برقرار کند و با بخش های مختلف در این باره همکاری می کند.

وی که در کنفرانس خبری درباره مقابله با ویروس کرونا صحبت می کرد، افزود: فردا درباره کمک های مالیاتی و کمک به کارمندان شرکت ها به دلیل شرایط ایجاد شده از شیوع کرونا با نمایندگان کنگره صحبت خواهیم کرد.

مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا نیز در این کنفرانس خبری درباره جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صحبت کرد و گفت که توصیه هایی برای ایمن ماندن خانه ها، مدارس و تجارت ها از شیوع ویروس کرونا صادر خواهیم کرد.

پنس گفت که خود وی هنوز تست ویروس کرونا نداد ه. و نمی داند که آیا ترامپ نیز تست کرونا داده یا نه، اما از مسئولان کاخ سفید خواهد خواست تا به زودی به این سوال پاسخ دهند.

معاون رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت که خطر ویروس کرونا برای مردم آمریکا همچنان پایین است و خطر بیماری های جدی در آمریکا نیز کم باقی مانده است.

در حال حاضر 35 ایالت آمریکا درگیر شیوع ویروس کرونا شده اند و بر اساس آخرین آمار 624 نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

بر اساس آمار منتشر شده 26 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا جان خود را از دست داده اند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17054

به "مایک پنس: خطر کرونا در آمریکا همچنان پایین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایک پنس: خطر کرونا در آمریکا همچنان پایین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید