مبتلایان به کرونا در روسیه به 99 هزار و 399 نفر رسید

به گزارش شیوا مارکت، به گزاشر خبرنگاران به نقل از مسکو تایمز، مرکز مبارزه با کرونا در روسیه امروز چهارشنبه اظهار داشت که شمار قربانیان این ویروس در روسیه 105 نفر افزایش یافته است.

مبتلایان به کرونا در روسیه به 99 هزار و 399 نفر رسید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس اعلام مرکز مبارزه با کرونا در روسیه، مجموع شمار قربانیان کووید -19 در این کشور به 972 تَن رسیده است.

همچنین، مرکز مذکور در این باره گفت: شمار مبتلایان نیز طی 24 ساعت گذشته، 5 هزار و 841 نفر افزایش یافته است و این امر مجموع شمار آنها را به 99 هزار و 399 تن می رساند.

این در حالیست که تا به امروز 10 هزار و 286 تن نیز در این کشور بهبود یافته اند.

گفتنی است، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیروز سه شنبه اظهار داشت که این کشور هنوز از مرحله پیک کرونا عبور نکرده است.

رئیس جمهوری روسیه در سخنان خود در این باره گفت: ما پیروز شدیم سرعت شیوع کرونا در کشور را کنترل کرده و کاهش دهیم. همچنین اعلام می کنم که قرنطینه تا 11 ماه می سال جاری تمدید می شود. ما توانستیم اپیدمی کرونا را متوقف کنیم و این نتیجه کار گروهی همه و کادر پزشکی بود؛ اما نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده است.

ولادیمیر پوتین در ادامه همچنین به مقامات کشورش دستور داد تا دستور العمل و توصیه هایی را برای بعد از 12 ماه می آماده کنند.

گفتنی است، به دستور پوتین از روز دوم ماه آوریل تا 30 ماه آوریل (پنجشنبه هفته جاری) تعطیلی عمومی در راستای مقابله با شیوع کرونا اعلام شده بود.

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19421

به "مبتلایان به کرونا در روسیه به 99 هزار و 399 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبتلایان به کرونا در روسیه به 99 هزار و 399 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید