مدافع پرسپولیس: به استقلال رضایت بدهم؟ هرگز!

به گزارش شیوا مارکت، باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای زمان زیادی ندارد و باید با طلبکارانش تسویه حساب کند که یکی از این افراد، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس است. کنعانی زادگان که در زمان عضویت در استقلال مبلغ 350 میلیون تومان از آبی پوشان طلب دارد، اعلام نموده است هیچ تخفیفی به این تیم نخواهد داد و خواستار دریافت تمام طلبش است.

مدافع پرسپولیس: به استقلال رضایت بدهم؟ هرگز!

مدافع پرسپولیس که دیروز به همراه تیم ملی فوتبال ایران برای ملاقات محبت آمیز در برابر ازبکستان راهی تاشکند شد، در یک لایو اینستاگرامی مباحثی را پیرامون طلبش از استقلال عنوان نمود. کنعانی زادگان در این لایو اینستاگرامی گفت: درخصوص بحثی که پیش آمده خواستم بگویم که حقیقتا من هیچ رضایتی به استقلالی ها نخواهم داد. دیروز قبل از سفر ما به ازبکستان، مدیران استقلال با من تماس گرفتند، ولی من قبول نکردم و بعد از اتمام صحبت هایم که گفتم تخفیف و رضایت نمی دهم، دوباره تماس گرفتند که جوابشان را ندادم.

او گفت: خیلی از پیغام های طرفداران پرسپولیس را دیدم که درخواست داشتند رضایت ندهم چرا که استقلالی ها خیلی ما را اذیت نموده اند. می خواهم به طرفداران پرسپولیس بگویم که خیالتان راحت همان زمانی که پیغام هایتان را دیدم، گوشی تلفن همراهم را خاموش کردم و به همراه تیم به ازبکستان آمدم. هیچ رضایتی به استقلالی ها ندادم و نخواهم داد. طلبی که دارم، حق من است و باید آن را پرداخت نمایند و رضایتی در کار نیست. فقط در یک صورت رضایت خواهم داد که پول کاملی که طلب دارم را مستقیم به حساب بنده واریز نمایند، به طور اتوماتیک پرونده طلب من بسته خواهد شد. به طرفداران پرسپولیس می گویم که خیالتان راحت من به استقلالی ها رضایت نخواهم داد.

مدافع پرسپولیس اضافه نمود: تلفن همراهم را بخاطر طرفداران پرسپولیس خاموش کردم و به ازبکستان آمدم. من هر چه که دارم از طرفداران پرسپولیس است و از طرفداران می خواهم که دعا نمایند تیم ملی کشورمان پیروز گردد.

وبلاگ باتسک: باتسک: دارالترجمه آنلاین، مترجم متن هوشمند

منبع: فرارو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23895

به "مدافع پرسپولیس: به استقلال رضایت بدهم؟ هرگز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع پرسپولیس: به استقلال رضایت بدهم؟ هرگز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید