مصوبه مجلس در خصوص افزایش حقوق 400 هزار تومانی لازم الاجراست

به گزارش شیوا مارکت، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تاکید هیأت رئیسه بر لازم الاجراء بودن مصوبه مجلس در خصوص افزایش 400 هزار تومانی حقوق ها اطلاع داد.

مصوبه مجلس در خصوص افزایش حقوق 400 هزار تومانی لازم الاجراست

بهروز نعمتی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه عصر امروز (یکشنبه) هیأت رئیسه مجلس در خصوص مصوبه مجلس مبنی بر افزایش 400 هزار تومانی حقوق ها در سال آینده و همچنین نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اجرایی نبودن این مصوبه، بحث و آنالیز صورت گرفت و تاکید شد که ملاک همه باید اجرای قانون باشد.

وی یادآور شد: ممکن است هر قانونی ایراداتی داشته باشد و مصوبه اخیر مجلس هم از این قاعده مستثنی نیست. همچنین ممکن است شورای نگهبان ملاحظاتی درباره این مصوبه داشته باشد اما اگر این مصوبه از سوی شورای نگهبان تأیید و به قانون تبدیل شد، لازم الاجراست.

نعمتی با بیان این که شورای نگهبان نظر خود درباره مصوبات بودجه را تا اوایل هفته آینده اعلام می نماید، اضافه نمود: آنچه در این جلسه مطرح شد این بود که نباید دولت را تضعیف کنیم و باید به دولت یاری کنیم اما نمی توان گفت که قانون اجرا شدنی نیست و قطعاً دولت مکلف به اجرای قانون است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس افزود: طبق تصمیم هیأت رئیسه، قرار شد آقایان جهرمی وزیر ارتباطات و انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در اولین جلسات سال آینده مجلس در خصوص دولت الکترونیک گزارشی به مجلس ارائه نمایند که تاکنون چه اقداماتی در این راستا اجرا شده و چه برنامه هایی دارند و چه توقعاتی از مجلس دارند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3827

به "مصوبه مجلس در خصوص افزایش حقوق 400 هزار تومانی لازم الاجراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه مجلس در خصوص افزایش حقوق 400 هزار تومانی لازم الاجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید