مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر

به گزارش شیوا مارکت، همچنین به منظور تسریع در خدمات بیمه گری، امکان خرید اینترنتی انواع بیمه نامه شامل شخص ثالث، آتش سوزی، حوادث، مسافرتی، بدنه، عمر، درمان، مسئولیت، مهندسی و خاص، باربری، وکالت و پول از طریق درگاه www.Einsure.kins.ir برای مشتریان فراهم شده است.

مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر

مشتری سودآور: شخص یا شرکتی است که در طول زمان، جریان درآمدی برای شرک ایجاد می کند که از سطح قابل قبول جریان هزینه های مربوط به جلب، فروش و ارائه خدمت به او که شرکت به این امر اخصاص داده، بیشتر است.

باشگاه مشتریان به معنی جمع آوری افراد مختلف و تشکیل مجموعه ای با یک نام مشخص برای عضویت است و اعضای آن یا به طور انفرادی یا به عنوان مشتری سازمان در آن عضویت دارند. باشگاه مشتریان یک استراتژی خوب برای سازمان هایی است که می خواهند وفاداری مشتریان را افزایش دهند و روابط بلندمدتی با آنها ایجاد نمایند. در واقع مشتریان سازمان که در باشگاه هم عضو می باشند خدمات ویژه ای را دریافت می نمایند و عضویت در باشگاه ایجاد فرصت استفاده از مزایای منحصربه فرد نسبت به سایر مشتریان می باشد. بیمه کوثر اعتباراتی برای مشتریان در نظر می گیرد بدین صوت که پس از عضویت ایشان در باشگاه، درصدی از خریدشان به عنوان اعتبار به آن ها تعلق می گیرد. اعطای اعتبار به طرق دیگری نیز صوت می گیرد که در ادامه به بیان شرایط و ضوابط آن می پردازیم.

منبع مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29645

به "مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید