مهاجم سابق پرسپولیس هنوز در لیگ پرتغال صندلی ثابتی ندارد!

به گزارش شیوا مارکت، علی علیپور بعد از گذشت 11 هفته از لیگ پرتغال هنوز نتوانسته به تعداد انگشت های یک دست برای این تیم به میدان برود.

مهاجم سابق پرسپولیس هنوز در لیگ پرتغال صندلی ثابتی ندارد!

به گزارش خبرنگاران به نقل از طرفداری، علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس که راهی لیگ پرتغال شد تا جا پای مهدی طارمی بگذارد، هنوز نتوانسته خود را به عنوان مهاجمی ثابت در تیم ماریتیمو اثبات کند.

علیپور که همیشه مترصد فرصتی برای حضور در فوتبال اروپا بود و بعد از پیوستن مهدی طارمی به لیگ پرتغال تمام کوشش خود را به کار گرفت تا در لیگ این کشور فوتبالش را ادامه دهد، در نهایت در انتها فصل قبل از پرسپولیس جدا شده و راهی ماریتیمو شد.

اما موضوع این است که خلاف امیر عابدزاده، علی علیپور هنوز نتوانسته صندلی ثابتی در ترکیب این تیم پیدا نموده و حتی در بازی آخر این تیم که دیشب مقابل ریو آوه برگزار گردید، حتی در لیست 18 نفره ماریتیمو هم حضور نداشت. البته نشریه پرتغالی رکورد در مورد علی علیپور نوشته بود که او از ناحیه شکم مصدوم است.

نگاهی به شرایط علیپور در فصل اخیر نشان می دهد مهاجم گلزن سابق پرسپولیس، با گذشت 11 هفته از لیگ پرتغال کمتر از 200 دقیقه برای تیمش به میدان رفته است. حال باید منتظر بود و دید در نهایت علی علیپور در این تیم چه سرنوشتی پیدا خواهد نمود.

کالارنا: کالارنا | تا حالا از ارزانترین فروشگاه اینترنتی خرید کردید؟

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26964

به "مهاجم سابق پرسپولیس هنوز در لیگ پرتغال صندلی ثابتی ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم سابق پرسپولیس هنوز در لیگ پرتغال صندلی ثابتی ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید