مهلت یک هفته ای باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بودیمیر، دو باشگاه داخلی رقیب سرخپوشان در راه جذب ترابی

به گزارش شیوا مارکت، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بودیمیر فقط یک هفته وقت دارد.

مهلت یک هفته ای باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بودیمیر، دو باشگاه داخلی رقیب سرخپوشان در راه جذب ترابی

به گزارش خبرنگاران، نگاهی به تقویم نشان می دهد اگر تا 7 روز دیگر طلب ماریو بودیمیر پرداخت نگردد، باشگاه پرسپولیس از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد. دادگاه عالی ورزش (CAS) روز 6 دی حکم قبلی کمیته انضباطی فیفا علیه پرسپولیس درباره بدهی سرخ ها به بودیمیر را تایید کرد و مقرر شد پرسپولیس 475 هزار یورو طلب این بازیکن، هزینه دادرسی و 5 درصد سود سالیانه را به این بازیکن پرداخت کند. به همین دلیل فرصتی 36 روزه در اختیار باشگاه پرسپولیس نهاده شد تا این پول پرداخت گردد اما واقعیت این است که تا این لحظه هیچ کدام از جلسات جعفر سمیعی برای پیدا کردن منابع اقتصادی به نتیجه نرسیده است.

طی چند روز اخیر مدیرعامل سرخ پوشان جلسات کم تعدادی را با شرکت های دولتی و خصوصی برگزار نموده تا راهکارهایی را برای درآمدزایی و پرداخت این بدهی پیدا کند اما هنوز هیچ کدام از این جلسات نتیجه نداده است. آن هم در حالی که پرسپولیس باید طلب 15 میلیارد تومانی بودیمیر را تا 7 روز آینده بپردازد و در غیر این صورت از 3 پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد.

این طور که از شواهد و قرائن پیداست کمتر کسی به این بدهی اقتصادی توجه دارد و در باشگاه پرسپولیس مسائل دیگری در اولویت نهاده شده است. به جز قضیه مهدی ترابی که باشگاه باید متحمل هزینه گردد، گویا کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بابت مساوی مقابل استقلال و پیروزی در بازی با فولاد خواستار دریافت پاداش شده اند که سمیعی به وسیله شکوری به گل محمدی و شاگردانش پیام داده فعلا پولی در کار نیست. اتفاقاتی که نشان می دهد گویا کسی حواسش به پرونده بودیمیر نیست. پرونده ای که بی نهایت جدی است و اگر پرسپولیس تا یک هفته آینده این بدهی را پرداخت نکند، از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد.

- دو باشگاه سپاهان و تراکتور به دنبال جذب مهدی ترابی بوده و با رقمی بالا پیشنهاد کتبی خود را به باشگاه العربی ارائه داده اند. جدایی مهدی ترابی از باشگاه العربی باعث شده بعضی از باشگاه های ایرانی تمام توان خود را برای جذب این بازیکن به کار بگیرند. به جز باشگاه پرسپولیس، باشگاه های تراکتور، سایپا و سپاهان نیز رایزنی های خود را برای به خدمت دریافت ترابی به کار گرفته اند.

موضوع قابل توجه این است که خلاف پرسپولیس که این روزها موقعیت اقتصادی مناسبی ندارد و در حال فراهم کردن پول بودیمیر است تا از چند پنجره نقل و انتقالالتی محروم نگردد، باشگاه هایی نظیر تراکتور و سپاهان مسئله ای از این بابت نداشته و حاضرند در ازای جذب ترابی مبلغ بالایی را هزینه نمایند. برهمین اساس در اردوی پرسپولیس شایعه شده دو باشگاه تراکتور و سپاهان در تبادل نظر با ایجنت ترابی به او گفته اند حاضرند برای نیم فصل مبلغی نزدیک به 10 میلیارد تومان برای ترابی هزینه نمایند، خبری که مدیران و کادر فنی پرسپولیس را نگران نموده است.

به هرحال این یک واقعیت است که سپاهان در حال حاضر پر مهره ترین تیم فوتبال ایران است و شاید نیازی به ترابی نداشته باشد اما هم سپاهان و هم تراکتوری ها خوب می دانند پرسپولیس با جذب ترابی بسیاری از مسائل فنی اش برطرف شده و طبیعی است هر دو باشگاه که رقیب پرسپولیس محسوب می شوند کوشش نمایند علاوه بر جذب ترابی و تقویت نیمکت خود، از تقویت پرسپولیس نیز جلوگیری نمایند. لازم به ذکر است این شایعات در حالی در اردوی پرسپولیس به گوش می رسد که هیچ کدام از مقام های رسمی دو باشگاه تراکتور و سپاهان این رقم را تایید ننموده و منبع رسمی نمی توان برای آن پیدا کرد.

بانو هما: مجله کدبانوی خانه و خانواده

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27741

به "مهلت یک هفته ای باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بودیمیر، دو باشگاه داخلی رقیب سرخپوشان در راه جذب ترابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت یک هفته ای باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بودیمیر، دو باشگاه داخلی رقیب سرخپوشان در راه جذب ترابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید