سفر به آمریکا: نخستین پرواز تجاری آمریکا و کوبا در نیم قرن گذشته

به گزارش شیوا مارکت، چند شرکت هواپیمایی آمریکایی که در این اقدام پیش قدم شده اند در ماه های آینده ارائه خدمات به مسافران را برای سفر به کوبا شروع می نمایند. شرکت جت بلو ایرویز از شهر فورت لادردیل واقع در ایالت فلوریدا به شهر سانتاکلارا واقع در مرکز کوبا که به خاطر وجود بنای یادبود ارنستو چه گوارا در آنجا مشهور است، پرواز خواهند کرد.

سفر به آمریکا: نخستین پرواز تجاری آمریکا و کوبا در نیم قرن گذشته

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور نوروز آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در بین مسافران این ایرباس A320 که 150 جایگاه دارد آنتونی فاکس، وزیر حمل ونقل آمریکا، رابین هایس، مدیر اجرایی شرکت جت بلو، خبرنگاران، عکاسان و دیگر مقامات حضور خواهند داشت. مسافران عادی از جمله اتباع کوبایی نیز نیمی از جایگاه های این هواپیما را اشغال خواهند کرد. آن هم در راستای که در ابتدا ممکن است یک چالش تجاری باشد.

کوبا و آمریکا پس از 18 ماه مذاکرات غیرعلنی و محرمانه نهایتاً در دسامبر 2014 عادی سازی روابط را شروع کردند. این دو کشور بیش از پنج دهه با یکدیگر دشمن شده بودند.

از آنجایی که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا نمی تواند کنگره آمریکا را در مورد لغو تحریم تجاری دیرینه متقاعد کند، شهروندان آمریکایی همچنان حق سفر به کوبا به عنوان توریست را ندارند؛ اما دولت آمریکا استثناهایی را در مورد این ممنوعیت تصویب نموده که شامل سفرهای فرهنگی، مذهبی و آموزشی تا سفرهای تجاری و ملاقات خانوادگی می گردد.

تفاهم نامه امضا شده میان کوبا و آمریکا پروازها به هاوانا را به روزانه 20 پرواز محدود می نماید. مقامات آمریکا هنوز تصمیم نهایی خود را در مورد اینکه کدام شرکت هواپیمایی در این راستا سفر خواهد نمود، اعلام ننموده اند.

منبع: کجارو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26430

به "سفر به آمریکا: نخستین پرواز تجاری آمریکا و کوبا در نیم قرن گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: نخستین پرواز تجاری آمریکا و کوبا در نیم قرن گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید