نوروز 96 مبارک؛ خبرنگاران در گذر یک سال

به گزارش شیوا مارکت، نوروز 96 دومین نوروز خبرنگاران است. به همین مناسبت و به بهانه فرا رسیدن بهار تیم خبرنگاران تصمیم گرفته است تا شخصا عید نوروز را به تمامی خوانندگان و همراهان همیشگی خبرنگاران در قالبی متفاوت تبریک بگوید.

نوروز 96 مبارک؛ خبرنگاران در گذر یک سال

سال نو می گردد، زمین نفسی دوباره می کشد، شکوفه ها لبخند می زنند و پرنده ها به آشیانه باز می گردند و در این رویش سبز زندگی جریان می یابد. یک سال دیگر افتخار آن را پیدا کردیم تا در خدمت تان باشیم و تیم خبرنگاران شامل اعضای تحریریه و اعضای دفتر خبرنگاران سال نو را این بار در قالبی متفاوت به شما خبرنگارانهایی عزیز تبریک بگوییم.

وب سایت خبرنگاران از ابتدای مرداد ماه سال 94 با هدف ایجاد محتوای غنی در حوزه گردشگری فعالیت خود را شروع کرد. اما در 20 ماه گذاشته به ویژه در سال 95 رشد بسیار چشم گیری داشتیم و همیشه همه تیم تمام کوشش خود را کردیم تا بتوانیم به برترین شکل ممکن محتوای مناسب و مجذوب نماینده در حوزه گردشگری و سفر را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در اواسط سال 95 محتوای سایت با کمی تغییرات هدفمندتر پیش رفت و در سال آینده هدفمندتر هم خواهیم شد. همه کوشش ما این است که هرآنچه در حوزه گردشگری می خواهید، خبرنگاران به آن از قبل پاسخ داده باشد.

شرایط کنونی سایت خبرنگاران

خبرنگاران در سال 95 بیش از 13 میلیون بازدید داشته و بیش از 18 میلیون و 860 هزار صفحه ما به وسیله کاربران دیده شده است. در سالی که گذشت بیش از 7 هزار و 211 مقاله منتشر شده که اغلب آن ها با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده است. این آمار نسبت به سال گذشته با افزایش بیش از 3 برابر همراه بوده است.

پربازدیدترین مقالات خبرنگاران در سال 95

جنجالی ترین مقالات خبرنگاران در سال 95

همه مردم ایران عزیز از جای جای این مرز و بوم به وب سایت ما سر می زنند و آن را دنبال می نمایند. در نمودار زیر می توانید ببینید که بیشترین بازدیدها از کدام استان های کشور بوده است:

سپاس از اینکه در این مدت ما را همراهی کردید. منتظر محتوایی غنی تر و متنوع تر از سوی خبرنگاران در سال تازه باشید.

نوروز مبارک!

منبع: کجارو
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29768

به "نوروز 96 مبارک؛ خبرنگاران در گذر یک سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز 96 مبارک؛ خبرنگاران در گذر یک سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید