هلاکت تروریست های عامل حمله به اتوبوس نظامیان سوری

به گزارش شیوا مارکت، یگان هایی از ارتش سوریه گروه تروریستی را که طی روزهای اخیر به چند اتوبوس غیرنظامیان و نظامیان در راستا دیر الزور- تدمر حمله نموده بود، به هلاکت رساند.

هلاکت تروریست های عامل حمله به اتوبوس نظامیان سوری

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که در این عملیات که به هلاکت این گروه تروریستی انجامید، تعدادی از نیروهای ارتش سوریه نیز کشته و زخمی شدند.

یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه اعلام نمود که این عملیات بعد از پاکسازی صحرای مجاور با راستا بین المللی دیر الزور- تدمر صورت گرفت و تحرکات تروریست ها میان دو منطقه الشولا و کباجب شناسایی شد و نیروهای ارتش آنها را هدف قرار داده و پنج تن از تروریست ها را به هلاکت رساندند و خودروی آنها را که مجهز به مسلسل سنگین بود، منهدم کردند.

سانا اعلام نمود، گروهی از تروریست هایی که در صحرای دیر الزور مستقر هستند، چندین بار به اتوبوس ها و خودروهای غیرنظامیان و نظامیان طی ماه جاری حمله کردند که آخرین مورد در دو روز گذشته بود و اتوبوس نظامیان در راستا دیر الزور- تدمر در منطقه المالحه -الشولا در آماج تیراندازی تروریست ها از جنوب این راستا نهاده شد که این تروریست ها از منطقه التنف می آمدند و این حمله آنها، به شهادت سه نظامی و زخمی شدن 10 تن دیگر انجامید.

این خبرگزاری اعلام نمود که این حملات همزمان با گزارش های رسانه ای انجام شد که حکایت از این داشت که نیروهای اشغالگر آمریکایی، صدها تروریست ها داعشی را از عراق به منطقه التنف سوریه انتقال داده تا دست به حمله به نیروهای ارتش سوریه و شهروندان در صحرای سوریه بزنند.

تا8: تا8: مجله نقد و بررسی کالا ها و محصولات برندها مختلف

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27513

به "هلاکت تروریست های عامل حمله به اتوبوس نظامیان سوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلاکت تروریست های عامل حمله به اتوبوس نظامیان سوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید