واحدهای صنفی که موارد بهداشتی را رعایت نمی نمایند تعطیل می شوند

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/اصفهان دادستان نجف آباد گفت: اکیپ گشت سیار متشکل از نیروی انتظامی و کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان نسبت به تعطیلی واحدهای متخلفی که موارد بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا را رعایت نمی نمایند اقدام می نمایند.

واحدهای صنفی که موارد بهداشتی را رعایت نمی نمایند تعطیل می شوند

علی زارع در گفت و گو با خبرنگاران در مورد این مساله اظهار کرد: در نخستین روزهای شیوع کرونا و تشکیل جلسه در شهرستان، با توجه به فرایند شیوع این ویروس در سطح کشور و سایر کشورها، تاکید بر این بود که از حضور غیر ضروری مردم در بازار جلوگیری گردد.

وی تاکید نمود: باید جاذبه های این قبیل محیط ها را برای مردم کم کنیم تا حضور در تجمعات غیر ضروری به حداقل ممکن برسد. انصاف و قناعت بازاری های نجف آباد، نه تنها در شهرستان و استان اصفهان، بلکه در استانهای همجوار هم زبانزد است. همین موضوع باعث شده تا مسافرانی به صورت کنترل نشده و در حجم بسیار زیاد در نجف آباد تردد داشته باشند.

وی با تشریح وظایف دادستان به عنوان مدعی العموم اضافه کرد: با جمع بندی شرایط موجود به این نتیجه رسیدم که با صدور نامه ای با سطح اقدام فوری به فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد، طرح تعطیلی اصنافی که شرایط بهداشتی را رعایت نمی نمایند با جدیت تمام وارد فاز اجرایی گردد.

دادستان نجف آباد از تشکیل اکیپ گشت سیار اطلاع داد و خاطر نشان کرد: باید به این نکته توجه داشت که امکان جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در فروشگاه های عظیم وجود ندارد و فعال بودن این مراکز موجب می گردد تا جان افراد به خطر بیفتد. به همین دلیل اکیپ گشت سیار متشکل از نیروی انتظامی و کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان نسبت به تعطیلی واحدهای متخلف برابر دستورالعمل اقدام می نمایند.

علی زارع با بیان شرایط کنونی جامعه اظهار کرد: حفظ جان مردم در این برهه از زمان از هر چیز دیگری واحب تر است. وظیفه من نیز به عنوان یک مسئول این است که مردم را متوجه این قضیه کنم. مردم هم باید به این سطح از مطلعی برسند که اولویت آنها حفظ جان خود و خانواده هایشان باشد.

وی گفت: اگر مردم تهیه لباس و آجیل شب عید خود را به تعویق بیاندازند اتفاق خاصی نمی افتد. خرید عید و دید و بازدیدها می تواند پس از عبور از شرایط بحرانی و در جشن غلبه بر کرونا انجام گردد.

زارع در انتها اضافه کرد: مردم نجف آباد مردمی مطلع، دلسوز و با فرهنگ هستند و قطعا متوجه حساسیت این موضوع شده و درک می نمایند که این تصمیم به منظور حفظ سلامت آنها است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17217

به "واحدهای صنفی که موارد بهداشتی را رعایت نمی نمایند تعطیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای صنفی که موارد بهداشتی را رعایت نمی نمایند تعطیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید