واکنش سولاری به اظهارات گواردیولا: رئال بهترین باشگاه دهه، قرن و تاریخ است

به گزارش شیوا مارکت، فوتبال جهان- سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پاسخ سرمربی منچسترسیتی را داد.

واکنش سولاری به اظهارات گواردیولا: رئال بهترین باشگاه دهه، قرن و تاریخ است

به گزارش خبرنگاران، سانتیاگو سولاری که شاگردانش فردا شب (پنجشنبه) در حالی در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا میهمان جیرونا هستند که بازی رفت را با فزونی 4 بر 2 به سود خود به انتها برده اند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما در هر سه تورنمنتی که هستیم، می جنگیم. بازیکنان هم باید قدرت، تعهد و قلب خود را نشان دهند، این در حالی است که قلب بازیکنان، قلب هر پروژه فوتبالی است.

سولاری همچنین در واکنش به اظهارنظر اخیر پپ گواردیولا که گفته سه باشگاه بارسلونا، یوونتوس و بایرن مونیخ بهترین باشگاه های یک دهه اخیر هستند، گفت: به نظرم گواردیولا عمداً رئال را نادیده گرفته است، اما ما با کسی برای قرار دریافت در بین باشگاه های برتر دهه اخیر سر جنگ نداریم، چون رئال مادرید بهترین باشگاه یک دهه اخیر، قرن اخیر و تاریخ است. نباید تیمی را در هیچ زمانی دستکم گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که از بین گرث بیل و وینیسیوس کدامیک فردا در پست بال چپ بازی خواهد نمود؟، گفت: خبر خوب این است که تقریباً تمامی بازیکنان به ترکیب بازگشته اند و در دسترس هستند و وایخو هم در آستانه بازگشت است. رقابت سالمی بین بازیکنان ما وجود دارد.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی ها همچنین در مورد وضعیت کاپیتان تیمش که در بازی با اسپانیول از ناحیه زانو آسیب دیده بود، یادآور شد: وضعیت راموس خوب است و خداراشکر تنها یک ضربه محکم به زانوی وی خورده بود، اما او به تمرینات بازگشته و تمرینات عادی را در پیش گرفته است.

وی در مورد بازی فردا نیز اظهار داشت: انتظار بازی دشواری مقابل جیرونا داریم. ما نه تنها یک بازی، بلکه چندین بازی آنها را دیده ایم و باید بگویم آنها تیمی پرتلاش هستند که تا آخرین لحظه می جنگند. به هر حال سعی می کنیم با احتیاط بازی را آغاز کنیم.

سولاری درباره وضعیت دروازه بان تیمش هم گفت: کیلور آماده بازی کردن در دیدار فردا است، هرچند هنوز نمی دانم که چه کسی فردا در درون دروازه خواهد ایستاد اما ناواس آماده است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3063

به "واکنش سولاری به اظهارات گواردیولا: رئال بهترین باشگاه دهه، قرن و تاریخ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سولاری به اظهارات گواردیولا: رئال بهترین باشگاه دهه، قرن و تاریخ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید