شرایط پرویز پور حسینی پس از ابتلا به کرونا

به گزارش شیوا مارکت، مدیر عامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به گذشت چند روز از بستری شدن پرویز پورحسینی در بیمارستان به سبب ابتلا به کرونا ،گفت: طبق گفته پرشک معالج وی؛ این هنرمند به دلیل نداشتن بیماری زمینه ای، حال عمومی اش پس از شروع درمان خوب است.

شرایط پرویز پور حسینی پس از ابتلا به کرونا

نیک نام حسینی پور عصر پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: به محض آگاه شدن از بستری شدن پرویز پورحسینی بازیگر نام آشنا و پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون کشور در بیمارستان فیروزگر به سبب ابتلا به ویروس کرونا مراتب پیگیری برای جویای احوال شدن از این بازیگر پیشکسوت را در دستور کار قرار دادم.

وی ادامه داد: در صحبت با مسئولان بیمارستان و پزشک معالج این هنرمند متوجه شدم که او در بخش مراقبت های ویژه بستری است اما خوشبختانه حال عمومی این هنرمند خوب توصیف شده است.

به دلیل عدم بیماری زمینه ای، پاسخ داروها مثبت بوده است

حسینی پور یادآور شد: طبق صحبت های پزشک معالج باتوجه به آنکه خوشبختانه پرویز پورحسینی بیماری زمینه ای نداشته، طی دو، سه روز گذشته با آغاز فرایند درمان بدن او خیلی سریع به داروها پاسخ مثبت داده و حال عمومی او خوب است.

مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با بیان آنکه تمامی مراحل درمان و فرایند رسیدگی به این بازیگر پیشکسوت به وسیله این مؤسسه پیگیری خواهد شد ، ابراز امیدواری کرد که در سایه لطف پروردگار، دعای مردم و کوشش گروه پزشکی هرچه سریع تر شاهد انتقال این هنرمند کشور از بخش مراقبت های ویژه به بخش عمومی و در نهایت بهبودی و سلامت کاملش باشیم.

رعایت شیوه نامه های بهداشتی، رسالت فردی تمام افراد جامعه است

حسینی پور در سرانجام ضمن تقدیر از خدمات گروه پزشکان، پرستاران و کادر درمان که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس؛ صادقانه، عاشقانه، خالصانه و ایثارگرانه مشغول همراهی با بیماران و کوشش برای شکست زنجیره این ویروس هستند گفت: از مردم تقاضا می کنم تا بنا به رسالت فردی، فرهنگی و اجتماعی در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی کوشش نمایند تا نقش خود در جهت قطع زنجیره شیوع این بیماری را به بهترین شکل انجام دهند تا هرچه سریع تر شاهد کاهش آمار ابتلا و مرگ ومیر و ازسوی دیگر کاستن از کوشش جان فرسای کادر درمان، گروه پزشکان و پرستاران که طی بیش از هشت ماه اخیر بسیاری از توان خود را در این امر صرف نموده اند باشیم.

به گزارش ایرنا، پرویز پورحسینی متولد سال 1320 است و در کارنامه کاری اش بازی در بیش از 100 فیلم، تئاتر و سریال در همکاری با کارگردان های سرشناسی همچون علی حاتمی، بهرام بیضایی، حمید سمندریان، مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش، داودمیرباقری و کمال تبریزی ثبت شده است. او در یگانه ای با من است شبکه دو سیما ایفای نقش نموده که به تازگی فیلمبرداری اش به سرانجام رسیده و قرار است بعداز سریال از سرنوشت که این شب ها پخش می گردد روی آنتن برود.

راه ساری: سئو، طراحی سایت، طراحی و چاپ گرافیکی و دیجیتالی، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

منبع: فرارو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25245

به "شرایط پرویز پور حسینی پس از ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پرویز پور حسینی پس از ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید