پاکسازی دریاچه های ایلام و آزادی توسط کمیته تازه تاسیس در فدراسیون نجات غریق

به گزارش شیوا مارکت، رییس کمیته غواصی گفت: از زمان شیوع کرونا به خاطر عدم درآمدزایی، تعداد علاقه مندان به رشته غواصی کاهش پیدا نموده است.

پاکسازی دریاچه های ایلام و آزادی توسط کمیته تازه تاسیس در فدراسیون نجات غریق

فرهنگ شادنیا در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا به خاطر عدم درآمدزایی در رشته غواصی، متاسفانه تعداد علاقه مندان به این رشته کاهش محسوسی داشته است و تنها کسانی که به صورت تخصصی در این رشته فعالیت می نمایند، کم و بیش فعال هستند.

وی گفت: متاسفانه تعداد متقاضیان این رشته به شدت در حال کاهش است و بیشتر علاقه مندان این رشته منتظر بهتر شدن شرایط هستند تا کار خود را در غواصی آغاز نمایند.

شادنیا اضافه نمود: با وجود تمام آسیب های وارد شده به رشته غواصی سعی کردیم در طی مدت شیوع این بیماری با رعایت پروتکل های بهداشتی، 12 سمینار آموزشی را با حضور 170 نفر به صورت وبینار برگزار کنیم تا برنامه های پیش بینی شده در این رشته به تعویق نیفتد.

شادنیا در انتها همچنین از تشکیل کمیته احیاء و حفظ محیط زیست آبی اطلاع داد و اضافه نمود: هدف اصلی این کمیته که اعضای آن را متخصصان محیط زیست و غواصان تشکیل می دهند، پاکسازی محیط آبی است که تا به امروز پاکسازی 2 پروژه عظیم دریاچه آزادی و ایلام توسط این کمیته صورت گرفته است. البته یک پروژه دیگر در دست اقدام است که کمتر از یک ماه آینده اجرا خواهد شد.

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25744

به "پاکسازی دریاچه های ایلام و آزادی توسط کمیته تازه تاسیس در فدراسیون نجات غریق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی دریاچه های ایلام و آزادی توسط کمیته تازه تاسیس در فدراسیون نجات غریق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید