پرسپولیس پاداشش را از سفارت می گیرد

به گزارش شیوا مارکت، تنها راه این است که پاداش آسیایی پرسپولیس را سفارت ایران در مالزی دریافت کند که البته در این صورت زمان بیشتری طول می کشد تا دلارهای ای اف سی به این باشگاه برسد.

پرسپولیس پاداشش را از سفارت می گیرد

به گزارش خبرنگاران ، دلخوشی پرسپولیس به همان دو میلیون دلاری است که کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان 2018 پرداخت می نماید اما این وسط دغدغه بزرگ تری هم دارد و آن، اینکه برای دریافت چنین پولی چطور باید از تحریم ها بگذرد؟ پیش از این مفصل نوشته بودیم ماجرای این پاداش ها را اما کسی راهی نیافته بود برای به دست آوردنش.

همه راه ها به همان واسطه هایی ختم می شد که در قانونی یا غیرقانونی بودن شان تردید داشتیم و جز آنها، فقط وزارت امور خارجه و سفارت ایران در مالزی هستند که می توانند به داد پرسپولیس برسند. خود باشگاه هم انگار تنها چاره را در کمک خواستن از آنها دیده اما هنوز چیزی قطعی نیست. پرسپولیسی ها یا باید دست کمک به سوی واسطه هایی دراز نمایند که با وجود تکذیب ها، شایعه ها معتقدند باشگاه پاداش های قبلی اش را هم از دست آنها گرفته.

مورد بعدی که مدیران پرسپولیس به آن اشاره کردند، فرستادن نماینده به کنفدراسیون فوتبال آسیا و دریافت نقدی پاداش نایب قهرمانی بود که سیستم بانکی بین المللی چنین اجازه ای نمی دهد.

اینجا بخوانید:

پاداش بزرگ پرسپولیس در پیچ و تاب تحریم

باشگاه حتی پیشنهاد داده بود که ای اف سی پاداش های آسیایی پرسپولیس را به حساب برانکو ایوانکوویچ واریز کند اما حالا گرشاسبی می گوید که این پیشنهاد هم پذیرفته نشده: مشکل این است که راهکاری پیش پای ما نگذاشتند و نگفتند این پول را چگونه از ای اف سی بگیریم. آنها حتی قبول نکردند که این پول یا بخشی از آن را به حساب برانکو واریز نمایند. در چنین شرایطی مجبوریم پاداش مان را نقدی به ایران بیاوریم که این کار هم خلاف است و بعد از آن باید به دستگاه های نظارتی پاسخگو باشیم که چگونه این پول را وارد نموده ایم.

واریز پول به یک حساب دیگر شاید دم دستی ترین راه بود اما این را هم ای اف سی به خاطر محدودیت های قانونی اش نپذیرفته و در چنین شرایطی فقط سفارت ایران در مالزی است که می تواند به دست پرسپولیس را بگیرد و نیازی به جابجایی پول نباشد. اینگونه که کنفدراسیون پاداش و کمک هزینه برگزاری فینال را بجای باشگاه پرسپولیس، به سفارت ایران در مالزی پرداخت کند و معادل آن را از پولی که دولت ایران به سفارت خانه مستقر در کوالالامپور تزریق می نماید، به حساب پرسپولیس واریز نمایند. راه عاقلانه ای به نظر می رسد اما بدی اش این است که پاداش های دلاری ای اف سی را با تاخیر به پرسپولیس می رساند.

2 - 350

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2018

به "پرسپولیس پاداشش را از سفارت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس پاداشش را از سفارت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید