پلمب22 قلیانسرا و جمع آوری 150 قلیان در کرمانشاه

به گزارش شیوا مارکت، مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه از پلمب22 قلیانسرا و جمع آوری 150 قلیان طی هفته گذشته در شهر کرمانشاه اطلاع داد.

پلمب22 قلیانسرا و جمع آوری 150 قلیان در کرمانشاه

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از کرمانشاه، بهمن خدادادیان مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه گفت : قلیانسرا ها با حکم دادستان ناحیه 2 کرمانشاه و همکاری نیروی انتظامی، اماکن، بازرسی اصناف، اجرائیات شهرداری و مرکز بهداشت به علت تهدید سلامت مردم پلمب شده اند.

او گفت : در هفته گذشته فهرست قلیانسرا به ادارات آب و فاضلاب، برق و گاز اعلام شده تا نسبت به قطع انشعابات آن ها اقدام گردد.

خدادادیان اضافه نمود: متاسفانه تعداد قلیانسرا های سطح شهر کرمانشاه زیاد است به طوریکه تنها در حوزه طاقبستان و چم بشیر 82 قلیانسرا فعالیت می نمایند.

مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه اضافه نمود: باید آگاهی شهروندان و خانواده ها در خصوص آسیب های خطرناک استفاده از قلیان افزایش یابد چرا که تا زمانی تقاضا وجود دارد متاسفانه شاهد فعالیت قلیانسرا ها هستیم.

او گفت: قلیان عاملی برای انتقال بیماری های دهان، لثه، هپاتیت و بیماری های واگیر دار است که با تهدید سلامت قلب و ریه فرد را به بیماری های مزمن و کُشنده دچار می نماید .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29654

به "پلمب22 قلیانسرا و جمع آوری 150 قلیان در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب22 قلیانسرا و جمع آوری 150 قلیان در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید