پیغام تبریک رئیس جمهور چین به جو بایدن

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران : شی جین پینگ رئیس جمهور چین با ارسال پیامی به جو بایدن پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را تبریک گفت.

پیغام تبریک رئیس جمهور چین به جو بایدن

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از انتخاب، بنابر اعلام رسانه های چینی، شی جین پینگ رئیس جمهور چین امروز چهارشنبه با ارسال پیامی به جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا که در آستانه ورود به کاخ سفید قرار گرفته است، پیروزی او را در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

پیشتر وانگ ونبین سخنگوی وزارت امور خارجه چین در پیامی گفته بود: به انتخاب مردم آمریکا احترام می گذاریم.

در حالی که بسیاری از کشورها بعد از انتخابات، پیروزی جو بایدن را تبریک گفته اند، به دلیل عدم پذیرش شکست از سوی ترامپ و اعلام نشدن پیروزی نامزد دموکرات به صورت رسمی، بعضی کشورها مانند روسیه از این کار امتناع نموده اند.

ولادیمیر پوتین اخیراً در مصاحبه ای با شبکه راسیا-1 گفت معتقد است بعضی مسائل در سیستم انتخاباتی آمریکا وجود دارد اما تغییر الگوی قدیمی برعهده واشنگتن است. وی همچنین گفت که هنوز نتیجه انتخابات آمریکا را به برنده آن تبریک نگفته زیرا باید منتظر ماند تا همه مسائل قانونی رفع گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25745

به "پیغام تبریک رئیس جمهور چین به جو بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک رئیس جمهور چین به جو بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید