چلسی با جدایی اِزار موافقت می کند

به گزارش شیوا مارکت، باشگاه چلسی با جدایی هافبک بلژیکی خود موافقت خواهد کرد.

چلسی با جدایی اِزار موافقت می کند

به گزارش خبرنگاران، به نظر می رسد پازل پیوستن ادن اِزار به رئال مادرید در حال تکمیل شدن است، هافبکی که از او به عنوان اصلی ترین هدف پرافتخارترین باشگاه اروپایی در فصل نقل وانتقالات تابستانی پیش رو یاد شده است.

نشریه دیلی میلی انگلیس خبر داد مدیران باشگاه چلسی با جدایی ادن اِزار در انتها فصل جاری موافقت خواهند کرد، این در حالی است که از این هافبک 28 ساله به شدت مورد توجه زین الدین زیدان و باشگاه رئال مادرید واقع شده است.

اِزار که تا سال 2020 با آبی پوشان لندنی قرارداد دارد، تا کنون حاضر به تمدید قراردادش با چلسی نشده و این باشگاه انگلیسی مجبور است با جدایی این هافبک بلژیکی موافقت کند و سودی از این انتقال عایدش شود، در غیر اینصورت باید در انتها فصل آینده او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد.

گفته می شود نابغه بلژیکی که به مسی کوچک هم مشهور است، پیشنهاد 150 میلیون پوندی باشگاه رئال مادرید را پذیرفته و اکنون تنها توافق میان دو باشگاه چلسی و رئال مادرید باقی مانده است.

اِزار که در سال 2012 از لیل فرانسه به چلسی پیوست، تا کنون دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در لیگ اروپا و یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس را تجربه کرده است.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6159

به "چلسی با جدایی اِزار موافقت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی با جدایی اِزار موافقت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید