کره شمالی ژاپن را هم به حمله اتمی تهدید کرد

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران: در حالی که تنش در شبه جزیره کره هر روز بیش از پیش اوج می گیرد، کره شمالی ژاپن را هم به حمله اتمی تهدید کرد.

کره شمالی ژاپن را هم به حمله اتمی تهدید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از راشا تودی، کره شمالی تهدید کرد، اگر ژاپن هرکدام از موشک های آزمایشی کره شمالی را رهگیری کند، هدف حمله اتمی آن قرار خواهد گرفت.

پیونگ یانگ همچنین هشدار داد اگر جنگ در شبه جزیره کره دربگیرد و اگر توکیو همچنان موضع خصمانه خود را علیه کره شمالی حفظ کند، اولین هدف حمله کره شمالی خواهد بود.

کره شمالی پیش از این نیز آمریکا را به حمله اتمی تهدید نموده بود.

تنش در شبه جزیره کره پس از مانور نظامی مشترک میان آمریکا و کره جنوبی افزایش یافت. پس از این اقدام و افزایش تحریم های آمریکا بر کره شمالی در واکنش به سومین آزمایش هسته ای این کشور، کره شمالی تهدید کرد که مواضع آمریکا و کره جنوبی را هدف قرار خواهد داد.

در ادامه این تهدیدات کره شمالی روابط خود با کره جنوبی را نیز قطع کرد تا تنش در شبه جزیره کره به بالاترین حد ممکن برسد. کشورهای دیگر همسایه کره شمالی نیز نسبت به این تهدید واکنش نشان دادند. ژاپن با استقرار سامانه موشکی پاتریوت در توکیو خاطرنشان کرد که آماده مقابله با حمله موشکی احتمالی از سوی کره است.

وزیر خارجه آمریکا نیز امروز (آدینه) وارد سئول شد تا در باره تنش ها و مسائل ایجاد شده در این منطقه به بحث و تبادل نظر با مقامات کره شمالی بنشیند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16196

به "کره شمالی ژاپن را هم به حمله اتمی تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی ژاپن را هم به حمله اتمی تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید