کرونا در پکن ، پیک ها و مواد غذایی چک می شوند

به گزارش شیوا مارکت، مشتریان می توانند جزئیات مربوط به به ضدعفونی کردن بسته و دمای بدن مسئول ارسال را به صورت آنلاین و زنده مشاهده نمایند.

کرونا در پکن ، پیک ها و مواد غذایی چک می شوند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

مقامات پکن در حال اجرا گسترده آزمایش اسید نوکلئیک روی تمامی پیک ها، مسئولین ارسال و بسته های غذایی در این شهر هستند تا مانع شیوع موج دوم بیماری در پایتخت چین شوند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، مقامات پکن پس از کشف خوشه جدیدی از ویروس کرونا در شهر 21 میلیون نفری پکن، تست تشخیص این بیماری را افزایش داده و پیک ها و بسته های غذایی را به دقت وارسی می نمایند. این اقدامات در پی شیوع دوباره بیماری در یک بازار عمده مواد غذایی در پکن صورت می گیرد. این بازار 70 درصد از مواد غذایی مصرفی در پکن را تامین می نماید.

به دنبال شیوع موج جدید بیماری کرونا در پکن بسته های غذایی وارداتی و داخلی به دقت چک و آنالیز می شوند/ عکس: رویترز

تمرکز اصلی این آزمایش ها در مناطق نزدیک به بازار شین فادی و کارگران آن صورت می گیرد.

هدف اولیه مقامات پکن شناسایی و آزمایش ده ها هزار نفری است که در این بازار رفت و آمد داشته یا در آن کار می نمایند. این بازار محل رفت آمد هزاران سه چرخه، اسکوتر و پیکی است که با خود بسته های غذایی را جابه جا می نمایند.

به گزارش پکن نیوز در روز گذشته، اس اف اکسپرس تست کرونای بسیاری از کارمندان خود را آغاز کرد. اس اف اکسپرس دومین شرکت عظیم ارسال بسته (پیک) در چین است.

یک پرستار با لباس حفاظتی پس از شیفت کاری- شیوع جدید کووید-19 در روزهای گذشته در پکن آغاز شده است/ عکس: رویترز

شرکت تحویل غذای مایتوانگ دیانگ پینگ در روز آدینه اعلام نمود از تمام پرسنل (سواره) خود تست کرونا می گیرد. مقامات این شرکت اعلام نمودند: پرسنلی که به مناطق پرخطر پکن سفر نموده اند به صورت موقت تعلیق شده و به مدت 14 روز به قرنطینه خواهند رفت. آنها از این افراد آزمایش اسید نوکلئیک هم خواهند گرفت.

این شرکت در حساب کاربری خود اعلام نمود: مشتریان می توانند جزئیات مربوط به به ضدعفونی کردن بسته و دمای بدن مسئول ارسال را به صورت آنلاین و زنده مشاهده نمایند.

پکن یوز اعلام نمود: کلیه پیک های پکن تا هفته آینده آزمایش خواهند شد.

به دلیل شیوع کرونا در پکن مردم در خیابان های شانگ های از ماسک حفاظتی استفاده می نمایند/ عکس: رویترز

مقامات پکن ریسک آلودگی به وسیله بسته های ارسالی را برجسته نموده اند. آنها در روز گذشته از شناسایی 22 مورد جدید در این خبر دادند. تعداد مبتلایان جدید پکن از تاریخ 11 ژوئن (22 خرداد) تا کنون به بیش از 200 مبتلا رسیده است.

مقامات پس تشخیص ویروس روی تخته های برش گوشت و ماهی در بازار شین فادی تست کرونا روی کارگران و کارمندان سالن های پذیرایی، رستوران ها را آغاز کردند.

--

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 27 مرداد 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20900

به "کرونا در پکن ، پیک ها و مواد غذایی چک می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در پکن ، پیک ها و مواد غذایی چک می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید