کریستال پالاس 2-3 چلسی؛ یک تیر و دو نشان

به گزارش شیوا مارکت، چلسی پیروز شد در خانه کریستال پالاس با نتیجه 3-2 پیروز شود و موقتاً به رده سوم جدول صعود کند و علاوه بر این به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شده باشد.

کریستال پالاس 2-3 چلسی؛ یک تیر و دو نشان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لحظاتی پیش دیدار بین دو تیم کریستال پالاس و چلسی از سری مسابقات هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به خاتمه رسید که این بازی نهایتا با نتیجه 3-2 به سود چلسی خاتمه یافت تا شاگردان فرانک لمپارد یک گام دیگر به کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده نزدیک شده باشند.

بازی متعادل آغاز شد اما این چلسی بود که در دقیقه 6 به گل رجحان دست یافت. گری کیهیل هنگامی که قصد مهار ویلیان را داشت دچار مصدومیت را بر روی زمین افتاد. همین موضوع باعث شد که ستاره برزیلی فضای زیادی در جناح راست زمین داشته باشد و بعد از ورود به محوطه جریمه با ارسال یک پاس دقیق برای الیویه ژیرو این بازیکن را در دهانه دروازه صاحب توپ کند. مهاجم فرانسوی نیز به راحتی پیروز شد دروازه کریستال پالاس را باز کند.

حملات چلسی بعد از گل اول نیز ادامه داشت و آن ها در دقیقه 27 گل دوم خود را وارد دروازه کریستال پالاس کردند. باز هم روی ارسال پاس ویلیان بود که کریستین پولیسیچ با یک ضربه فوق العاده و پرقدرت گل دوم چلسی را به ثمر رساند.

در دقیقه 32 ویلیان می توانست این بار خودش دروازه کریستال پالاس را باز کند اما ضربه دقیق این بازیکن توسط دروازه بان تیم میزبان مهار شد تا ستاره برزیلی در این امر ناکام مانده باشد.

در حالی که آبی های لندن بعد از زدن گل دوم هم بازی را در اختیار داشتند اما برخلاف جریان مسابقه کریستال پالاس پیروز شد یکی از گل ها را جبران کند. ویلفرد زاها با یک شوت استثنایی از فاصله دور دروازه چلسی را به شکلی زیبا باز کرد. ادامه نیمه اول بازی نیز به شکل متعادل پیش رفت تا دو تیم با نتیجه 2-1 سود چلسی راهی رختکن شوند.

چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 54 به گل سوم دست پیدا کند اما ضربه سر اولیویه ژیرو با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه کریستال پالاس عبور کرد.

در حالی که کریستال پالاس توپ و میدان را در اختیار گرفته بود، چلسی توانست روی یک ضد حمله به گل سوم دست پیدا کند. تامی آبراهام روی پاس عالی لوفتوسچیک با دروازه پالاس تک به تک شد و با یک ضربه دقیق گل سوم چلسی را به ثمر رساند.

تنها چند لحظه بعد از گل سوم چلسی، پالاس توانست گل دوم خود را به ثمر برساند تا دوباره فاصله به حداقل برسد. فن آنهولت حرکت خوبی از جناح راست انجام داد و با یک ارسال پاس در دهانه دروازه کریستین بنتکه را صاحب توپ کرد. ستاره برزیلی نیز دروازه خالی چلسی را به راحتی باز کرد.

چلسی می توانست در دقیقه 86 گل چهارم خود را هم وارد دروازه کریستال پالاس کند اما ضربه دقیق میسون مونت با مهار عالی دروازه بان کریستال پالاس همراه شد.

در ادامه کریستال پالاس حلقه محاصره را تنگ و تنگ تر کرد و در دقیقه 95 تیر دروازه چلسی هم لرزید اما با بدشانسی دروازه نشد تا بازی با همان نتیجه 3-2 به سود چلسی خاتمه پیدا کند و شاگردان فرانک لمپارد موقتاً و با یک بازی بیشتر نسبت به لسترسیتی را به سوم جدول شوند. همچنین حالا تیم فرانک لمپارد به کسب سهمیه چمپیونزلیگ نزدیک تر شده تا با پیروزی در دربی لندن با یک تیر دو نشان زده باشد.

مجله واحدی: مجله واحدی: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21485

به "کریستال پالاس 2-3 چلسی؛ یک تیر و دو نشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستال پالاس 2-3 چلسی؛ یک تیر و دو نشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید