گذرنامه واکسیناسیون کرونا آینده مسافران پروازهای بین المللی

به گزارش شیوا مارکت، مدیر عامل شرکت هواپیماییکانتاس استرالیا گفته است واکسیناسیون کرونا را به عنوان شرط لازم مسافران پروازهای بین المللی این شرکت در خواهد آورد.

گذرنامه واکسیناسیون کرونا آینده مسافران پروازهای بین المللی

مدیر عامل عظیم ترین شرکت هواپیمایی استرالیا در مصاحبه ای با سی ان ان، گفت برای مسافران پروازهای بین المللی این شرکت واکسیناسیون کرونا الزامی خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، آلن جویس مدیر عامل شرکت هواپیماییکانتاس استرالیا، گفته است در صورت ورود واکسن به بازار جهانی طی هفته ها و ماه های آینده، واکسیناسیون کرونا برای تمامی مسافران خطوط بین المللی این شرکت هواپیمایی الزامی خواهد شد.

آلن جویس مدیر عامل شرکت هواپیماییکانتاس استرالیا/ سی ان ان

کانتاس عظیم ترین شرکت هواپیمایی استرالیا و یکی از عظیم ترین شرکت های هواپیمایی جهانست.

مدیر عامل این شرکت گفته است: ما منتظر خبرهای مربوط به فراوری واکسن کرونا هستیم و در صورت ورود واکسن به بازار جهانی، واکسیناسیون کرونا را به عنوان یکی از شروط لازم و ضروری برای تمامی مسافران پروازهای بین المللی در نظر خواهیم گرفت.

او اضافه کرد: در صورت فراوری واکسن و عرضه آن به بازار جهانی تمامی مسافران خطوط بین المللی این شرکت باید پیش از پرواز گواهی واکسیناسیون کرونا را ارایه بدهند.

آلن جویس اضافه نموده است: در صورت تایید واکسن های کرونا از سوی سازمان بهداشت جهانی و نظام های بهداشتی کشورهای جهان، سایر ایرلاین های جهان نیز احتمالا ضوابط مشابهی برای واکسیناسیون کرونا برای مسافران در نظر خواهند گرفت.

او گفت: می توان با تهیه گذرنامه واکسیناسیون برای تمامی مسافرها، این سیاست را اجرا کرد، گذرنامه ای بهداشتی که نشان می دهد مسافران چه واکسنی را در چه زمانی دریافت نموده اند و آیا واکسیناسیون صورت گرفته برای کشور مقصدی که می خواهند به آنجا بروند، قابل قبول است یا نه.

مدیر عامل کانتاس گفته است: من در این باره مشغول رایزنی با همتایانم در دیگر ایرلاین های جهان هستم و به گمانم استاندارد واکسیناسیون کرونا برای ایرلاین ها به صورت بین المللی اعمال خواهد شد.

طی روزهای گذشته خبر فراوری واکسن هایی برای کرونا شرکت های هواپیمایی و صنعت گردشگری جهان را امیدوار نموده تا چند ماه آینده یخ رکود بی سابقه در این صنعت شکسته شده و پروازها و صنعت گردشگری جان دوباره ای بگیرد.

بحران کرونا در 9 ماه گذشته بیش از 90 درصد از ظرفیت صنعت هواپیمایی و گردشگری جهان را دچار رکود نموده و بسیاری از شرکت های گردشگری، ایرلاین ها و هتل ها بخش زیادی از کادر و پرسنل خود را از کار بیکار نموده اند.

ایستگاه بازی: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25670

به "گذرنامه واکسیناسیون کرونا آینده مسافران پروازهای بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گذرنامه واکسیناسیون کرونا آینده مسافران پروازهای بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید