دریافت میزبانی از سن دیگو، فرصتی برای حضور ایران

به گزارش شیوا مارکت، انجمن کمیته های ملی المپیک(ANOC)، میزبانی بازی های ساحلی جهانی 2019 را از سن دیگو آمریکا گرفت تا فرصتی خوب برای ورزش ایران پیش آید.

دریافت میزبانی از سن دیگو، فرصتی برای حضور ایران

انجمن کمیته های ملی المپیک(ANOC)، میزبانی بازی های ساحلی دنیای 2019 را از سن دیگو آمریکا گرفت تا فرصتی خوب برای ورزش ایران پیش آید. اعطای میزبانی این بازیها به ایران، مسوولان ورزش ایران را در بر سر دو راهی قرار داده بود که کاروان ایران در این رقابت ها شرکت کند یا خیر؟ البته بعد از آنالیز همه جوانب، مخالفان اعزام از موافقان بیشتر بودند و به همین خاطر تقربا تصمیم این بود که کاروان ایران برای حضور در بازی های ساحلی دنیا، اعلام آمادگی نکند. استدلال مخالفان اعزام این بود که ورزش ایران به نشانه اعتراض به سیاست های آمریکا علیه ایران قید حضور در این رویداد را بزند. اما این نگاه در اصل پوششی بود برای یک نگرانی بزرگتر. این دغدغه وجود داشت که ممکن است آمریکا به کاروان ایران ویزا ندهد و این موضوع در بعد بین المللی برای ایران خوب نیست. به همین خاطر تقریبا نظر همه تصمیم گیران این بود که کاروان ایران در بازی های ساحلی دنیا که به همت شیخ احمد، راه اندازی شده، شرکت نکند اما حالا با دریافت میزبانی از سن دیگو شرایط فرق نموده است.

مسئولان ایالت کالیفرنیا اعلام کردند در تأمین بودجه برای این دوره از رقابت ها ناکام بوده اند و به همین خاطر آنوک میزبانی را از آمریکا گرفت و مذاکره با دو شهر آسیایی را آغاز نموده است. در بیانیه ای که انجمن کمیته های ملی المپیک(ANOC) منتشر نموده است اعلام شده میزبانی از سن دیگو آمریکا گرفته شده و قرار است با شهرهایی که توان و ظرفیت اقتصادی میزبانی این رقابت ها را داشته باشند، مذاکراتی صورت گیرد تا در نهایت میزبان جدید این رقابت ها در فاصله چند ماه تا آغاز آن تعیین گردد.

با توجه به اینکه برنامه آنوک تامین هزینه های اعزام تیم ها و اسکان شان در محل برگزاری مسابقه است، بعید به نظر می رسد دیگر مسئله ای بر سر راه اعزام کاوان ایران به این رقابت ها که معلوم نیست کی و کجا برگزار می گردد، وجود داشته باشد.

چین یکی از گزینه هایی است که می تواند به عنوان میزبان جدید رقابت ها معرفی گردد چرا که سن دیگو در رقابت با چین توانست میزبانی بازی های ساحلی را به دست بیاورد. همچنین امارات نیز از دیگر گزینه های میزبانی است که باید دید مسوولان آنوک در نهایت چه تصمیمی می گیرند.

4،2

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6407

به "دریافت میزبانی از سن دیگو، فرصتی برای حضور ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت میزبانی از سن دیگو، فرصتی برای حضور ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید