آبشار طامه نطنز؛ جاذبه ای طبیعی و حیرت انگیز

به گزارش شیوا مارکت، یکی از تورهایی که بسیار خاص بوده و هواداران خود را دارند، انواع تورهای طبیعت گردی هستند. معمولا برنامه این تورها، سفر به منطقه ها خوش آب و هوا و جاذبه های طبیعی است. طبیعت دوستان هم به وسیله این تورها به طبیعت گردی می پردازند. یکی از جاذبه های طبیعی و شگفت انگیز منطقه نطنز که هر ساله گردشگران داخلی و خارجی متعددی را به خود جذب می نماید، آبشار طامه نطنز هست. با ما در این مقاله خواندنی و جالب همراه باشید تا بدانید آبشار طامه کجاست و از ارتفاع آبشار طامه نطنز آگاهی یابید.

آبشار طامه نطنز؛ جاذبه ای طبیعی و حیرت انگیز

آبشاری با طبیعتی بکر و بی نظیر

این آبشار شگفت انگیز در شهر نطنز و در کوههای کرکس روستای طامه جای دارد. راستای زیبا و چشم نواز از کوههای کرکس به سمت قله کوه کرکس وجود داشته و در این راستا، رودی زیبا به همراه آبشارها دیده می گردد. ناگفته نماند که این راستا سخت بوده و اگر علاقه خاصی به طبیعت گردی و پیاده روی کوهستانی دارید، می توانید سختی های راستا را تحمل و از این آبشار تماشا کنید. لازم هست بدانید که روستای طامه روستایی تاریخی بوده که تقریبا در جنوب نطنز واقع شده است. این منطقه بدلیل قرار گرفتن در کوه، دارای آب و هوایی خوش و کوهستانی هست. به عبارتی دیگر، این روستا منطقه ای ییلاقی در نطنز است. در این روستا علاوه بر آب و هوای کوهستانی، پوشش گیاهی خاصی نیز دیده شده و تقریبا انواع گیاهان در مراتع این روستا وجود دارند.

براساس مقاله آبشار طامه کجاست باید بدانید که آبشار در قسمت غربی روستای طامه واقع شده است و در انتهای دره ای میتوان این آبشار زیبا را مشاهده نمود. آبشار طامه ارتفاعی در حدود 23 متر دارد و برای بازدید از این آبشار، بایستی تا انتهای دره را پیاده روی کرد. آبشار طامه زیبایی های بسیاری دارد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29915

به "آبشار طامه نطنز؛ جاذبه ای طبیعی و حیرت انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشار طامه نطنز؛ جاذبه ای طبیعی و حیرت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید