آتش سوزی دو خودرو در پارکینگ ساختمانی 20 واحدی

به گزارش شیوا مارکت، خبرگزاری خبرنگاران-صبح روز آدینه 13 اسفند 1400، یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان هنگام دچار آتش سوزی شد.

آتش سوزی دو خودرو در پارکینگ ساختمانی 20 واحدی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شهر،جلال ملکی ضمن اعلام این خبر، اضافه نمود: ساعت 10:52 صبح امروز یک مورد آتش سوزی در مجتمع مسکونی واقع در خیابان هنگام، نرسیده به بزرگراه زین الدین به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه تیم عملیاتی در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند، گفت: مشاهده شد که در یک ساختمان پنج طبقه مسکونی با 20 واحد -طبقه همکف و طبقه منفی یک به عنوان پارکینگ بود- در طبقه منفی یک سه دستگاه خودرو (پراید، پرشیا و پژو 405) وجود داشت که پراید و پرشیا دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله ور شده اند.

ملکی در ادامه شرح داد: دود بسیار غلیظی به طبقات بالایی سرایت نموده بود. تعدادی از ساکنان در شرایط نامناسبی گرفتار شده بودند؛ البته بسیاری از ساکنان ساختمان خود را به سطح پشت بام رسانده بودند و عده ای دیگر در واحدها محبوس بودند.

وی با بیان اینکه یک خودرو پژو 405 خسارت های جزیی دیده بود، گفت: همزمان با اطفاء حریق و ایمن سازی محل، گروه های دیگر به وسیله نردبان هیدرولیکی و نردبان دستی و بعلاوه نفوذ به داخل طبقات، عملیات نجات محبوس شدگان را شروع کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه درنهایت 46 نفر از داخل این مجتمع مسکونی خارج شدند، اضافه نمود: حدود 12 الی 13 نفر دچار دود گرفتگی شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند. آقایی حدود 75 ساله که شرایط وخیم تری نسبت به دیگران داشت به مرکز درمانی منتقل شد.

ملکی ضمن اشاره به خاموشی کامل آتش، گفت: آتش نشانان از سرایت و توسعه آتش به طبقات بالایی جلوگیری کردند. نیروهای آتش نشانی تا دقایقی دیگر محل حادثه را تحویل مالکان خواهند داد و دلیل حادثه به وسیله کارشناسان آنالیز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29846

به "آتش سوزی دو خودرو در پارکینگ ساختمانی 20 واحدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی دو خودرو در پارکینگ ساختمانی 20 واحدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید