آثار سیل اخیر گیلان مرمت می شوند

به گزارش شیوا مارکت، استاندار گیلان با بیان اینکه پل ها در سیل اخیر آسیب زیادی دیدند، گفت: مرمت آثار در سیل اخیر مورد تاکید است.

آثار سیل اخیر گیلان مرمت می شوند

به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری در جلسه شورای برنامه ریزی گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار گردید، از راه اندازی دفتر راه آهن شمال در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: فعلا یک مکان موقتی در نظر گرفته شده است تا انتصاب مدیرکل راه آهن استان انجام گردد.

وی با بیان اینکه برای تعمیر ساختمان باید منابعی در نظر گرفته گردد، ادامه داد: از مدیران دستگاه ها می خواهیم از ظرفیت نمایندگان استان بهره گرفته گردد.

سالاری، با اشاره به اینکه 90درصد اعتبارات در حوزه ملی است، افزود: بخش هایی که برای جذب در استان مبتنی بر پیگیری ها است، مورد توجه مدیران باشد.

استاندار گیلان، بر مرمت آثار سیل اخیر در استان تاکید نمود و گفت: مردم فکر نکنند که ما فقط در همان روزهای سیل به فکرشان بودیم. همچنان احتیاجهای مردم آنالیز می گردد.

استاندار گیلان اعلام نمود: پل ها در سیل اخیر آسیب زیادی دیدند و بازسازی آنها را در دستور کار داریم.

سالاری اضافه نمود: ساماندهی رودخانه های استان از جمله اولویت های ما است.کارگروه ها در شهرستانها تشکیل شده است تا از این اکوسیستم های ارزشمند حفاظت گردد.

وی با بیان اینکه همچنان پسماند، تالاب و وضعیت رودخانه ها از مسائل زیست محیطی استان هستند،گفت: احتیاج است که در این موارد اقدامات جدی تری انجام گردد.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1411

به "آثار سیل اخیر گیلان مرمت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار سیل اخیر گیلان مرمت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید