آسنسیو: مشتاق آغاز بازی های اسپانیا در جام جهانی هستم

به گزارش شیوا مارکت، مارکو آسنسیو، بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید در مصاحبه ای با پایگاه اوندا سِرو با اعلام این که هم اکنون تمرکزش بر بازی های تیم ملی اسپانیا است درباره آینده حرفه ای خود صحبت و احتمال پیوستنش به باشگاه رقیب رئال مادرید یعنی بارسلونا را رد نکرد.

آسنسیو: مشتاق آغاز بازی های اسپانیا در جام جهانی هستم

مارکو آسنسیو، یک روز قبل از آغاز بازی های تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2022 قطر با اوندا سرو مصاحبه نموده و به ارزیابی شرایط فعلی تیم ملی اسپانیا پرداخت و درباره آینده فوتبالش در رئال مادرید حدس کرد.

آسنسیو در این مصاحبه گفت: این که آیا من در را به روی بارسا خواهم بست؟ من فعلا در را به روی همه می بندم چون در رئال مادرید هستم. آینده درباره شرایطم تصمیم خواهد گرفت. من در حال حاضر روی این جام جهانی متمرکز هستم. از ژانویه تا ژوئن مجبور به تصمیم گیری خواهم بود، هر چند که همه چیز فقط به من وابسته نیست.

آسنسیو درباره شرایط گایا و محروم شدن از شرکت در جام جهانی به علت مصدومیت اظهار کرد: کل تیم از این مساله آزار دید. این یک شرایط پیچیده است اما گاهی مصدومیت هایی مثل این پیش می آید. من برایش متاسفم اما مطمئنا او از این تجربه درس یاد خواهد گرفت.

او ادامه داد: برای آغاز مسرور و مشتاق هستم. سال های زیادی اینجا بوده ام و من هنوز جوان هستم. من نتوانستم در جلسه تمرینی حضور پیدا کنم و حالا می خواهم یاری کنم. من همواره این بی اطمینانی را داشته ام اما در عین حال ایمان دارم که عملکرد خوبی در این جا خواهم داشت.

وی هم چنین درباره شرایط خود شرح داد: یک شرایط غیرمعمول ایجاد شد. تابستان شلوغی را گذراندم و شایعات زیادی وجود داشت. فصل را آغاز کردم و روی تنها چیزی که می توانستم کنترل کنم تمرکز کردم. من آن جا را ترک نکردم زیرا می خواستم در رئال مادرید بمانم. آنجلوتی به من باور داشته و این باور را به من منتقل نموده و این خیلی روی من تأثیر گذاشت.

منبع: فرارو
انتشار: 1 آذر 1401 بروزرسانی: 1 آذر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29989

به "آسنسیو: مشتاق آغاز بازی های اسپانیا در جام جهانی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسنسیو: مشتاق آغاز بازی های اسپانیا در جام جهانی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید