آشنایی با مدل هایی منحصر بفرد و زیبا از رنگ اتاق نوزاد

به گزارش شیوا مارکت، معمولا چند ماه قبل از تولد فرزند والدین اقدام به تزیین و ترتیب دادن دکوراسیونی شیک در اتاق می نمایند، رنگ اتاق نوزاد هم یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون نو رسیده است که اصولا براساس جنسیت فرزند تعیین می گردد. جنسیت فرزند امروزه به قدری مهم شده است که تمامی چیدمان دکوراسیون اتاق خواب نوزاد براساس دختر یا پسر بودن او صورت می گیرد. والدین بسیاری پس از تعیین شدن جنسیت فرزندش اقدام به تزیین دکوراسیون اتاق خواب او می نمایند اما همینکه دست به چنین کاری بزنند متوجه چالش برانگیز بودن آن می شوند. در این مطلب به معرفی بهترین نمونه های رنگ اتاق خواب نوزاد می پردازیم.

آشنایی با مدل هایی منحصر بفرد و زیبا از رنگ اتاق نوزاد

سبز ملایم یکی از آرمش دهنده ترین و دلپذیر ترین رنگ ها برای اتاق نوازد است. رنگ سبزی که در زیر مشاهده می کنید یک جایگزین بسیار مناسب برای رنگ های رایج و پراستفاده در اتاق نوزاد مانند آبی یا صورتی است. نکته مثبت این رنگ مناسب بودن آن برای پسر و دختر است در نتیجه بدون نگرانی در این زمینه می توانید این رنگ زیبا و آرامش دهنده را برای اتاق نوزاد خود انتخاب کنید. ترکیب این رنگ با مبلمان و سرویس خوابی به رنگ قهوه ای یا سفید عاجی و رنگ های تیره بسیار زیبا خواهد شد.

نارنجی کمرنگ، دیگر گزینه مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب نوزاد است. اگر بدنبال یک رنگ روشن و جذاب هستید نارنجی یک جایگزیمن مناسب برای رنگ های معمولی بشمار می آید. قدرت این رنگ به حدی است که می تواند براحتی به نقطه کانونی دکوراسیون خانه تبدیل گردد. برای ایجاد تعادل در دکوراسیون بهتر است از مبلمانی به رنگ خنثی و دکوری هایی با طرح ساده در اتاق خواب بهره ببرید.

یکی از رنگ هایی که توسط بیشتر مردم برای اتاق نوزاد نادیده گرفته می گردد، زرد کمرنگ است. رنگ زرد با سادگی خود به راحتی می تواند با سایر لوازم موجود در اتاق چه در رنگ های تیره و چه در رنگ های روشن (مانند بنفش، خاکستری، مشکی، سبز و …) ترکیب گردد. همچنین رنگ زرد با انبوه الگوها و طرح ها در دکوراسیون مانند طرح های گل دار و سایر طرح های پیچیده ترکیب زیبایی بوجود می آورد.

دیگر ترکیب های مناسب برای دکوراسیون اتاق نوزاد:

رنگ اتاق نوزاد

کالارنا: کالارنا | تا حالا از ارزانترین فروشگاه اینترنتی خرید کردید؟

منبع: اتاق
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24138

به "آشنایی با مدل هایی منحصر بفرد و زیبا از رنگ اتاق نوزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مدل هایی منحصر بفرد و زیبا از رنگ اتاق نوزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید