آشنایی با پروازهای ایران به ترکیه

به گزارش شیوا مارکت، خط هوایی ایران ایر

از آنجا که ترکیه یکی از مقاصد محبوب در میان ایرانیان است، روزانه پروازهای متعددی از خاک های ایران به این کشور انجام می گیرد. یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین این خطوط پرواز ایران ایر نام دارد.

آشنایی با پروازهای ایران به ترکیه

انواع پروازهای ایران ایر: هما کلاس (بیزینس کلاس) و عادی (اکونومی) از جمله پروازهای ایران ایر است که می توانید در میان آن پرواز موردنظرتان را انتخاب کنید.

تخفیفات ایران ایر: ایران ایر برای خانواده های بنیادشهید و سازمان های بهزیستی تخفیف هایی را در نظر گرفته است.

امکانات ایران ایر: وسایل و امکانات موردنیاز بچه ها و سالمندان را در اختیارتان قرار می دهد.

مقاصد ایران ایر: ایران ایر پروازهای بین المللی متعددی دارد. از جمله این مقاصد می توان به این موارد اشاره نمود: استانبول، آمستردام، آنکارا، باکو، بغداد، بلگراد، بیروت، پارسی، دبی، تفلیس و...

فرودگاه و زمان پرواز ایران ایر: پروازهای ایران ایر به مقصد ترکیه از فرودگاه بین المللی امام خمینی و در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و آدینه انجام می گردد.

میزان بار قابل حمل ایران ایر: میزان بار مجاز در پروازهای ایرلاین حدود 30 کیلوگرم است.

خطوط هوایی ترکی

ترکیش ایر لاین (خط هوایی ترکیش)

ترکیش ایر لاین نیز به مقصد ایران پرواز دارد. قیمت رفت و برگشت ترکیش ایرلاین با قیمت های خطوط هوایی داخلی ایران برابر است. ترکیش ایرلاین پروازهای چارتری هم دارد که با قیمت مناسبتری به فروش می رسد.

از جمله هواپیماهای ترکیش ایرلاین می توان به بوئینگ و ایرباس اشاره نمود. این هواپیماها خدمات مناسبی را به مسافران ارائه می دهند. پیش از خرید بلیت هواپیمای ترکیش ایر می توانید از جزئیات و خدمات پرواز آگاه شوید که این موضوع موجب تمایز این پرواز نسبت به دیگر پروازهاست. ترکیش ایر لاین به فرودگاه استانبول و صبیحا گوگچن پرواز دارد و دست تان را برای انتخاب باز می گذارد.

پگاسوس ایرلاین

از جمله خطوط هوایی ترکیه که در ایران پروازهای رفت و برگشت دارد، ایرلاین پگاسوس است. خط هوایی پگاسوس از فرودگاه امام خمینی به صبیحا گوگچن پرواز دارد. بار قابل حمل در این شرکت 20 کیلوگرم است. پرواز اکونومی آن به مقصد ترکیه توقفی ندارد.

ماهان ایر

نام ماهان ایر را نیز حتما شنیده اید. ماهان ایر نیز به مقصد ترکیه پرواز دارد. بین پروازهای اکونومی و بیزینس کلاس انتخاب کنید و از امکانات و خدمات مطمئن آن بهره مند شوید.

خدمات پروازهای ماهان ایر: در پروازهای ماهان خدمات بی شماری ارائه می گردد. برای مثال اگر حیوان خانگی داشته باشید می توانید با خود ببرید، یا بچه ها را بدون همراه بفرستید، خدمات دیگری مثل ترانسفر و ویلچر نیز جزو خدمات این پرواز به شمار می رود. به هنگام خرید بلیط، خدمات موردنظرتان را به کانترفروش بگویید تا در بلیت درج کند. مقصد پروازهای ایرلاین ماهان به فرودگاه جدید استانبول است.

خط هوایی معراج

اگر به دنبال پروازهای ارزان قیمت تری هستید، ایرلاین معراج را انتخاب کنید. این ایرلاین خدمات مناسبی هم دارد. معروف است که معراج ایرلاین کمترین تاخیر را داشته. هواپیماهای ایر باس A-300 و A-320 از جمله هواپیماهای معراج ایرلاین است.

کیش ایرلاین

خط هوایی دیگری که احتمالا اسمش را شنیده اید کیش ایرلاین است. شرکت هوایی کیش ایرلاین میزان بار قابل حمل را 30 کیلوگرم اعلام نموده است. پروازهای کیش ایرلاین نیز شامل پروازهای اکونومی و بیزینس می گردد. هواپیمای بین المللی این خط هوایی ایرباس است و به مقصد فرودگاه جدید استانبول پرواز دارد.

قشم ایرلاین

خدمات و هواپیماهای قشم ایرلاین شبیه کیش ایرلاین است اما با قیمت بیشتری به فروش می رسد.

مقاصد قشم ایرلاین: استانبول، ازمیر، سابیها و اسپارتا، شهرهایی هستند که قشم ایرلاین به آن ها پرواز دارد. هواپیمای ایرباس 300 و 320 از جمله هواپیماهای این خط هوایی است.

زاگرس ایرلاین

در میان خطوط هوایی که به مقصد ترکیه پرواز دارند زاگرس ایرلاین را هم خواهید دید. از جمله هواپیماهای ایرلاین زاگرس 320 و md است. پرواز اکونومی ایرلاین زاگرس با هواپیمای ایرباس 320 انجام می گیرد.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: دالاهو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9554

به "آشنایی با پروازهای ایران به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پروازهای ایران به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید