شروع اردوی جهانی تیم ملی تنیس روی میز با دو هفته تاخیر

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، پیش از این قرار بود ملی پوشان تنیس روی میز از چهارم تیرماه وارد اردوی آماده سازی شوند تا تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا پیگیری نمایند اما به دلیل همزمانی اردوی پیش بینی شده با پیگیری تمرینات دیگر پینگ پنگ بازان در مجموعه ورزشی شیرودی و آموزشگاه تنیس روی میز، این اردو به تأخیر افتاد.

شروع اردوی جهانی تیم ملی تنیس روی میز با دو هفته تاخیر

این روزها تیم های بانوان در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی پیگیر تمریناتشان هستند. در آموزشگاه بین المللی تنیس روی میز هم اردوی مشترک پینگ پنگ بازان ایران با بازیکنان عمانی پیگیری می گردد.

به همین دلیل با تصمیم کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز، اردوی این تیم با دو هفته تأخیر نسبت به زمان پیش بینی شده اولیه از 18 تیرماه شروع می گردد.

نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امین احمدیان و امیرحسین هدایی که طبق نتایج رقابت های انتخابی تیم ملی در ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا قرار گرفتند همراه با میعاد لطفی، حمیدرضا طاهرخانی، متین لطف الله نسبی و محمد بشیری به عنوان چهار نفر دوم بزرگسالان کشور در اردوی آماده سازی حضور خواهند داشت. همچنین قرار است سه نفر از ترکیب تیم جوانان در این اردو شرکت داشته باشند.

اردونشینان تیم ملی تنیس روی میز از 17 تیرماه وارد محل اردو می شوند و یک روز بعد تمرینات شأن را شروع می نمایند. این تمرینات تا 28 تیرماه ادامه خواهد داشت.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7354

به "شروع اردوی جهانی تیم ملی تنیس روی میز با دو هفته تاخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی جهانی تیم ملی تنیس روی میز با دو هفته تاخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید