اتاق نشیمن های دنج به سبک گودال مصاحبه

به گزارش شیوا مارکت، ایده های زیادی برای طراحی یه اتاق نشیمن دنج وجود داره که میتونین با الهام از اونها به طراحی یه خونه جذاب و دوست داشتنی دست پیدا کنین. گودال تبادل نظر یک سازه معماری به حساب میاد که به بخش فرورفته در یک فضای بزرگ اطلاق میشه. استفاده از این طرح در اوایل قرن بیستم روند رو به رشدی رو داشت و در حال حاضر نه تنها در داخل خانه و اتاق نشیمن بلکه در فضای بیرون هم از اون استفاده میشه.

اتاق نشیمن های دنج به سبک گودال مصاحبه

جداسازی فضاهای داخلی با استفاده از گودال مصاحبه یا اتاق نشیمن فرورفته

در بسیاری از خانه های لوکس و ویلاهای منحصر بفرد در سراسر دنیا از این سبک طراحی برای جداسازی فضاها استفاده میکنند. با این روش دیگه از دیوار و پارتیشن برای جداسازی خبری نیست و به دلیل ارتفاعی که از سقف ایجاد میشه فضا بزرگتر به نظر میرسه و تهویه هوای بهتری رو در فضا شاهد خواهیم بود. با کاربرد گودال مصاحبه شما تنها از تفاوت ارتفاع استفاده نموده و یه فضای خاص رو به وجود آوردین.

این سبک از اتاق نشیمن به دلیل اختلاف ارتفاع و قرار دریافت در گودال خنک تر بوده و فضایی دلنشین و آرام رو برای مصاحبههای روزانه فراهم میکنه. برای زیبایی بیشتر میشه از متریال های سنگ و چوب برای دیزاین اون استفاده کرد.

استفاده از سازه گودال مصاحبه در چه خونه هایی مناسب تره؟

اتاق نشیمن فرورفته یه ایده عالی برای دکوراسیون داخلی محسوب میشه و با ایجاد اختلاف در ارتفاع، دید بصری زیبایی رو به وجود میاره. در پلان های باز و خونه های بزرگ میشه از این روش برای تقسیم بندی فضاها استفاده کرد و یه آشپزخونه زیبا، فضای غذاخوری و گودال مصاحبه رو در کنار هم طراحی کرد.

درسته که پلان های باز و خونه های بزرگ از بهترین فضاها برای قرار دادن یه گودال مصاحبه هستن اما از قلم نیاندازید به دلیل عدم وجود دیوار میشه از گودال مصاحبه در خونه های کوچیک یا آپارتمان های کوچیک بهره برد و فضایی خاص و استثنایی رو خلق کرد.

اتاق نشیمن مدرن با طرح گودال مصاحبه

معمولا برای اتاق نشیمن از مبلمان های لوکس و زیبا استفاده میشه تا دکوری بی نظیر و جذاب داشته باشه. این سبک از طراحی یک راه عالی برای ایجاد فضایی آرامش بخش برای صرف زمان در کنار خانواده یا مهمانانه. اغلب گودال مصاحبههای مدرن دارای شومینه یا تلویزیون هستن و فضایی راحت رو برای افراد به وجود میارن.

به این مطلب امتیاز دهید

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5959

به "اتاق نشیمن های دنج به سبک گودال مصاحبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق نشیمن های دنج به سبک گودال مصاحبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید