اتوبوس گردشگری شهرستان مهاباد به راه افتاد

به گزارش شیوا مارکت، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهاباد گفت: اتوبوس گردشگری شهرستان مهاباد از 29 اسفندماه شروع به کار کرد.

اتوبوس گردشگری شهرستان مهاباد به راه افتاد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهاباد، غلامرضا عبده، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهاباد، اظهار کرد: از 29 اسفند ماه 97 طرح اتوبوس گردشگری در شهرستان مهاباد آغاز به کار کرده است.

او افزود: این اتوبوس هر روز صبح ساعت 9:15 از ایستگاه ستاد مرکزی اسکان موقت فرهنگیان و ساعت 9:45 از ایستگاه میدان جمهوری اسلامی شهرستان مهاباد گردشگران را جهت بازدید آثار و جاذبه های دیدنی این شهرستان جا به جا خواهد کرد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهاباد با اشاره به مسیرهای در نظر گرفته شده برای بازدید مسافران نوروزی ادامه داد: موزه مردم شناسی مهاباد، مسجد جامع، موزه مفاخر، تاج سد مهاباد، مقبره بداق سلطان، نمایشگاه آداب و سنن و صنایع دستی با حضور راهنمایان گردشگری از جمله این مسیرها است.

لازم به ذکر است، طرح اتوبوس گردشگری تا خاتمه تعطیلات ادامه خواهد داشت و سال گذشته در حدود 500 مسافر توسط اتوبوس های گردشگری از مکان های دیدنی و تاریخی شهرستان مهاباد بازدید کردند.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9174

به "اتوبوس گردشگری شهرستان مهاباد به راه افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوبوس گردشگری شهرستان مهاباد به راه افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید