ارسال سومین بخش از مدارک فدراسیون فوتبال برای میزبانی جام ملت ها

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ادامه ارسال مدارک و مستندات مورد احتیاج در جهت میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا 2027، فدراسیون فرم تعهدنامه های دولتی در بخش های مختلف برای ارائه خدمات گوناگون را در موعد مقرر به کنفدراسیون ارسال کرد.

ارسال سومین بخش از مدارک فدراسیون فوتبال برای میزبانی جام ملت ها

فدراسیون فوتبال در هفته نخست شهریور و پس از برگزاری نشست های متعدد و همچنین نخستین جلسه ستاد مربوطه به پیشنهاد میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2027، نخستین مدارک و مستندات مورد درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا را در موعد قانونی به مقر این کنفدراسیون ارسال نموده بود.

مدارک مربوطه مشتمل بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری کشور در حوزه های گوناگون و در 10 بخش از سوی فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون ارسال شد.

در این ارتباط همچنین در آبان ماه امسال فرم تعهدمانه لیست نیازمندی های میزبان نیز پس از تایید مقامات فدراسیون و در موعد زمانی مشخص شده توسط کنفدراسیون به AFC ارسال شده بود.

فدراسیون فوتبال ایران در راستا میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا 2027 با کشورهای قطر، عربستان، ازبکستان و هند رقابت خواهد نمود.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، میزبان رقابت های جام ملت های آسیا در سال 2027 در سال آینده میلادی اعلام خواهد شد. رقابت های جام ملت های آسیا در سال 2023 به میزبانی کشور چین برگزار می گردد.

مجله باهام: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26404

به "ارسال سومین بخش از مدارک فدراسیون فوتبال برای میزبانی جام ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال سومین بخش از مدارک فدراسیون فوتبال برای میزبانی جام ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید