از درگیری بازیکن با طرفدار تا ارتباط نه چندان خوب شفر با حاجیلو، در استقلال چه خبر است؟

به گزارش شیوا مارکت، افرادی که در باشگاه استقلال پست های مختلفی دارند، هنوز نتوانسته اند آرامش را به این تیم بازگردانند.

از درگیری بازیکن با طرفدار تا ارتباط نه چندان خوب شفر با حاجیلو، در استقلال چه خبر است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند ناکامی های خود، روز گذشته (دوشنبه) در دیدار برابر ماشین سازی تبریز به تساوی بدون گل دست یافت. زمانی که اعضای تیم استقلال برای بازگشت به تهران در فرودگاه تبریز حاضر شدند، شماری از طرفداران به بازیکنان به خصوص بازیکنان جدید به خاطر عملکردشان اعتراض کردند. در ادامه بین یکی از مهاجمان استقلال و هواداری درگیری فیزیکی پیش آمد و کم مانده بود کار به جای باریک کشیده گردد، اما حضور مأموران اجازه ادامه درگیری ها را نداد. پس از بازگشت استقلال از تبریز به تهران، وینفرد شفر مجبور شد همان شب و در فرودگاه مهرآباد جلسه ای را برای بازیکنان برگزار نموده و به آنها گوشزد کند که طرفداران از نتایج تیم ناراحت هستند و باید خونسردی و آرامش خود را حفظ نمایند.

در اینکه استقلال نتایج بدی گرفته است، شکی نیست و همه عوامل از کادر فنی گرفته تا بازیکنان و مدیریت هم مقصر هستند، اما یک سؤال پیش می آید که نقش سرپرست تیم استقلال این وسط کجاست؟ چرا اصغر حاجیلو به عنوان سرپرست تیم نتوانسته این تیم را جمع نموده و اجازه ایجاد حواشی ندهد؟ حاجیلو از پیشکسوتان قدیمی استقلال است و انتظار می رفت در شرایط بحرانی بیشتر متوجه اطراف تیم باشد و اجازه ندهد این حواشی به وجود بیاید. از طرفی، او هنوز نتوانسته با وینفرد شفر رابطه نزدیکی پیدا کند و طبق پیگیری خبرنگار خبرنگاران، بارها شده است که بر سر مسائلی با هم اختلاف پیدا نموده اند. حاجیلو زمانی که در استقلال جانشین نصرالله عبداللهی شد، در همان ابتدای حضورش گفت که استقلال قصد جذب نیومایر هافبک آلمانی را ندارد، اما بعدها او جذب شد. مورد بعدی، اظهارنظر او در رابطه با عملکرد ضعیف الحاجی گرو، مهاجم نیجریه ای آبی پوشان بود که صحبت هایش باعث خشم شفر شد.

سرمربی آلمانی استقلال فصل گذشته با نصرالله عبداللهی رابطه خوبی داشت، اما با حاجیلو نتوانسته رابطه خوبی پیدا کند. در استقلال علاوه بر حضور حاجیلو و عبداللهی، کمیته فنی تشکیل شده، کمیته پیشکسوتان فعالیتش را بیشتر نموده، کمیته های مختلفی هم به وجود آمده است، اما هیچ کدام به آرامش استقلال یاری ننموده اند. برای اینکه تیم پرطرفدار استقلال بتواند به آرامش بازگردد، احتیاج است همه پیشکسوتان و افرادی که در این تیم پست گرفته اند، راهی پیدا نمایند، نه اینکه تنها نظاره گر باشند.

البته ضروری است مسئولان ارشد باشگاه استقلال هم نظارت بیشتری روی مسائل این تیم داشته باشند، چرا که موفقیت و ناکامی آبی پوشان متوجه آنها نیز خواهد بود. عدم نظارت روی تیم قطعاً مشکلاتی را به دنبال داشت که روی تیم اثری منفی خواهد داشت.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1746

به "از درگیری بازیکن با طرفدار تا ارتباط نه چندان خوب شفر با حاجیلو، در استقلال چه خبر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از درگیری بازیکن با طرفدار تا ارتباط نه چندان خوب شفر با حاجیلو، در استقلال چه خبر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید