اسامی میزبانان لیگ قهرمانان آسیا هفته بعد اعلام می گردد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، روزنامه الشرق الاوسط ضمن اشاره به درخواست الهلال، الاهلی، النصر و الوحده برای میزبانی در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا اطلاع داد AFC هفته آینده اسامی کشورهای میزبان برای مرحله گروهی را اعلام خواهد نمود.

اسامی میزبانان لیگ قهرمانان آسیا هفته بعد اعلام می گردد

این روزنامه تاکید نموده است که میزبانی نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، زمینه میزبانی تیم ملی این کشور در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر را هم فراهم می نماید.

الشرق الاوسط در این مطلب خود با اشاره به کوشش های امارات، تایلند و مالزی برای دریافت میزبانی متمرکز بازی های انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت های 2023 آسیا، اعلام نمود کنفدراسیون فوتبال آسیا این هفته پرونده میزبانی کشورها را مورد بحث و آنالیز قرار می دهد و تصمیم نهایی خود را می گیرد.

به گزارش خبرنگاران، برای میزبانی لیگ قهرمانان 2021 آسیا تیم های پرسپولیس، استقلال، تراکتور و فولاد چهار نماینده ایران درخواست خود را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نموده اند.

همچنین تیم ملی کشورمان خواستار میزبانی از رقابت های انتخابی جام جهانی در گروه سوم شده است و فدراسیون فوتبال ایران این درخواست میزبانی را برای AFC ارسال نموده است.

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 28455

به "اسامی میزبانان لیگ قهرمانان آسیا هفته بعد اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی میزبانان لیگ قهرمانان آسیا هفته بعد اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید