اسپرز و اوکلاهما پیروز شدند، موتور لیکرز روشن شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، تیم سن آنتونیو اسپرز صدرنشین کنفرانس غرب رقابتهای بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز دوشنبه سی و دومین برد فصل خود را برابر میلواکی باکس کسب کرد. در این بازی که در حضور 18 هزار و 96 تماشاگر سالن ای تیم اند تی شهر سن آنتونیو برگزار گشت پتی میلز با کسب 20 امتیاز 2 ریباند و 7 پاس گل موثرترین بازیکن تیم اسپرز بود و نقش مهمی را در این برد ایفا کرد. این در حالی است که براندون نایت با 21 امتیازی که کسب کرد بهترین یار باکس معرفی گشت.

اسپرز و اوکلاهما پیروز شدند، موتور لیکرز روشن شد

مانو جینوبیلی گارد آرژانتینی اسپرز روی دستان مدافع میلواکی توپ را به داخل سبد حریف پرتاب می کند

اوکلاهما سیتی ثاندرز نیز در سالن اختصاصی خود چساپیک انرجی و در حالی که از حمایت 18 هزار و 203 تماشاگر برخوردار بود جدال برابر ساکرامنتو کینگز را 108 بر 93 به سود خود خاتمه داد. کوین دورانت در این دیدار هم بهترین بازیکن اوکلاهما بود. ستاره ثاندرز در این بازی 30 امتیاز، 6 ریباند، 9 پاس گل و 2 بلاک شات را به نام خود ثبت کرد. ایسایاه توماس گارد تیم اوکلاهما در این بازی 38 امتیاز به دست آورد ولی تلاش او برای نجات تیمش کافی نبود.

کوین دورانت در حال دریبل دریموند گرین بازیکن تیم ساکرامنتو کینگز

لس آنجلس لیکز در حالی که همچنان کوبی بریانت را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد در زمین تورنتو رپتورز 112 بر 106 پیروز شد. این دومین برد متوالی لیکرز به حساب می آید. نیک یانگ با 29 و پائو گاسول با 22 امتیاز موثرترین یاران لیکرز بودند. دیمار دروزان هم با 23 امتیاز، 6 ریباند و 7 پاس گل بهترین یار رپتورز بود. 17 هزار و 706 نفر از این بازی در سالن ایر کانادا سنتر دیدن کردند.

کوبی بریانت با لباس فرم روی نیمکت لیکرز متفکرانه بازی برابر تورنتو را تماشا می کند

جدل فینیکس سانز و دنور ناگتس هم در حضور 16 هزار و 211 تماشاچی سالن یو اس ایر ویوز سنتر شهر فینیکس برگزار گشت و با برتری 117 بر 103 میزبان خاتمه یافت. بهترین بازیکن سانز در این دیدار چنینگ فری بود که به تنهایی 30 امتیاز کسب کرد. آنتونی راندولف هم در ترکیب تیم حریف با 19 امتیاز عنوان امتیاز آورترین یار را به خود اختصاص داد.

الکس لن مانع درگیری لئوناردو باربوسا بازیکن هم تیمی خود در سانز با بازیکنان دنور می شود

بامداد امروز 17 هزار و 548 نفر در سالن اموی سنتر شهر اورلاندو شاهد جدال اورلاندو مجیک و بوستون سلیتکس بودند و در خاتمه هم به خاطر برتری نزدیک 93 بر 91 تیم محبوب خود جشن بزرگی برپا کردند. آرون آفالا با کسب 20 امتیاز، 13 ریباند و 6 پاس گل بهترین یاز میزان بود. در تیم بوستون هم جف گرین: با 22 امتیاز موثرتر از دیگر بازیکنان ظاهر شد.

جدال آفالو و بایلس در دیدار امروز اورلاندو و بوستون

هم اکنون تیم های پیسرز و اسپرز در صدر جدول کنفرانس های شرق و غرب NBA قرار دارند.

tour-canada.ir: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17420

به "اسپرز و اوکلاهما پیروز شدند، موتور لیکرز روشن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپرز و اوکلاهما پیروز شدند، موتور لیکرز روشن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید