اسکولز: برای مهار پیرلو باید به روش فرگوسن عمل کنیم

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران: هافبک پیشین سه شیر اعتقاد دارد روی هاجسون باید در بازی شاگردانش مقابل ایتالیا از سبک سرمربی پیشین منچستریونایتد استفاده کند.

اسکولز: برای مهار پیرلو باید به روش فرگوسن عمل کنیم

به گزارش خبرنگاران، پل اسکولز، هافبک پیشین شیاطین سرخ با تمجید از هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: پیرلو فوتبالیستی کامل و بهترین بازیساز دنیاست. اگر به او زمان و فضای لازم داده گردد حریف را تخریب می نماید. پیرلو بازیکنی باهوش است که اگر فضای لازم را به دست بیاورد بازیکنی ویرانگر به حساب می آید.

وی اضافه نمود: حتی در یورو 2012 که انگلیس در وقت های قانونی بازی مقابل ایتالیا با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد ما خیلی به پیرلو توجهی نداشتیم. پیرلو ممکن است در جریان یک بازی 11.58 کیلومتر دوندگی کند و این بیشتر از آمار تک تک بازیکنان تیم ملی انگلیس است. همچنین تعداد میانگین پاس های او (131 پاس) در طول یک بازی بیشتر از میانگین پاس های هر یک از چهار بازیکن خط میانی انگلیس است.

در سال 2010 منچستریونایتد به سرمربیگری سرالکس فرگوسن پیروز شد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 7 بر 2 میلان را از پیش رو بردارد که هافبکی همچون پیرلو در آن عضویت داشت.

هافبک پیشین سه شیر خاطر نشان کرد: در سال 2010 پیش از اینکه منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار میلان برود سرالکس فرگوسن دستورات ویژه ای برای مراقبت از پیرلو به ما داد. یارگیری نفر به نفر او برنامه مهمی از تمرینات شیاطین سرخ بود. من در سال 2007 وقتی که منچستر 3 بر صفر مغلوب میلان شد مقابل آندره آ بازی کردم. در آن بازی ما برنامه ای برای مهار وی نداشتیم و همین باعث ضربه خوردن مان شد. ما از آن شکست که دردناک بود، درس گرفتیم.

وی در ادامه گفت: در دیدار منچستریونایتد - میلان در سال 2010 پارک جی سونگ مسئول یارگیری نفر به نفر و مهار پیرلو شد و به او اجازه خودنمایی نداد. می شد دید که آندره آ ناامید شده بود و نمی توانست کارش را به راحتی انجام دهد.

پیرلو هم در کتاب خود با اشاره به این موضوع عنوان نموده است: منچستریونایتدی ها طوری برنامه ریزی نموده بودند که پارک جی سونگ من را مهار کند. از خودگذشتگی او در انجام این مأموریت کاملاً قابل لمس بود. پارک جی سونگ پذیرفته بود که همانند یک سگ نگهبان به وظیفه اش عمل کند!

اسکولز در سرانجام اعلام کرد: برای بازی مقابل ایتالیا ما به بازیکنی مثل پارک جی سونگ احتیاج داریم که به منظور مهار پیرلو در میدان حضور پیدا کند. به ترکیب نگاه کنید، دنی ولبک بازیکنی است که در کارهای دفاعی هم خوب کار می نماید و هم توانایی بازیخوانی و دریافت تصمیمات حیاتی در جریان بازی را دارد. او بازیکنی است که می تواند به بازی انگلیس خلاقیت بیشتری ببخشد و پیرلو را با کارهای دفاعی اش کلافه کند.

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 12360

به "اسکولز: برای مهار پیرلو باید به روش فرگوسن عمل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکولز: برای مهار پیرلو باید به روش فرگوسن عمل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید