افتتاح ایستگاه آب شیرین کن در ایرندگان خاش

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از بهره برداری ایستگاه آب شیرین کن در شهر ده رییس مرکز بخش ایرندگان خاش اطلاع داد.

افتتاح ایستگاه آب شیرین کن در ایرندگان خاش

به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان، علیرضا قاسمی اضافه کرد: یک واحد آب شیرین کن به ظرفیت 50 متر مکعب در شبانه روز در شهر ده رئیس مرکز بخش ایرندگان شهرستان خاش با حمایت شرکت آب و فاضلاب توسط بنیاد خیریه سپاس و بنیاد هاسب با حضور استاندار و فرماندارخاش افتتاح شد.

وی اعتبار هزینه شده توسط خیران را 320 میلیون تومان اعلام و اعلام کرد: در راستای ارتقای آب آشامیدنی شهر ده رئیس مرکز بخش ایرندگان آب شیرین کن ساخته شده است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ضمن اعلام حمایت، همراهی و همکاری با تمامی خیران فعال در حوزه آبرسانی و تقدیر از آنان بیان نمود: 60 روستا برای ساخت آب های کوچک مقیاس شناسایی اولیه شده اند.

قاسمی بیان داشت: هر فرد با مصرف بهینه می تواند حافظ و حامی منافع جمعی باشد و افراد جامعه با علم و اطمینان از اینکه هر رفتاری که به سود جامعه باشد به سود آنان نیز هست و هر کاری که زیانی به جامعه برساند به آن ها هم ضرر می رساند باید مسوولانه رفتار نمایند چرا که هر چقدر مخازن موجود آب ما کمتر و صحیح تر مصرف گردد تابستان بهتری را پشت سر خواهیم گذاشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29503

به "افتتاح ایستگاه آب شیرین کن در ایرندگان خاش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح ایستگاه آب شیرین کن در ایرندگان خاش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید