ایده مجذوب کننده شرکت نایکی معرفی گردید ، انتخاب کفش مناسب به وسیله تکنولوژی واقعیت مجازی

به گزارش شیوا مارکت، گروه تولیدی نایکی با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی شرایطی را فراهم نموده که کاربران می توانند از راه دور با یاری اپلیکیشن کفشی را انتخاب نمایند که مقدار پای آنان باشد.

ایده مجذوب کننده شرکت نایکی معرفی گردید ، انتخاب کفش مناسب به وسیله تکنولوژی واقعیت مجازی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بسیاری از کاربران شبکه های مجازی و فروشگاه های آنلاین معتقدند مشکلاتی مثل عدم توانایی انتخاب فیزیکی محصولات باعث می گردد در بسیاری از موارد کفش ها، لباس ها و... میزان دلخواهشان نباشد.

با این وجود شرکت نایکی شرایطی را فراهم نموده که کاربران می توانند کفش های ورزشی دلخواهشان را دقیقا میزان پای خود بخرند. شاید تصور کنید این ایده ای عجیب و غیر کاربردی است اما به نظر می رسد واقعا مفید است. شرکت نایکی همواره در حوزه تکنولوژی پیشگام و پیشرو است و این ایده تازه نیز در قدرت گرفتن نایکی بین رقبا موثر عمل خواهد نمود.

با استفاده از این ویژگی واقعیت مجازی تازه، نایکی می تواند هر پا را به صورت جداگانه و با دقت در عرض 2 ثانیه میزان گیری کند و سپس میزان خاصی از کفش نایکی را که مناسب افراد است به آنان معرفی کند.

این ایده یک بازی زودگذر نیست. بلکه نایکی میخواهد این ایده را با ویژگی های اصلی نایکی ترکیب کند و در تمامی فروشگاه ها و خرده فروشی خود نیز از این ایده استفاده کند و در نتیجه به افزایش اعتماد به شرکت خود بیفزاید.قرار است این ایده و به روزرسانی در ماه ژوئیه در ایالات متحده اجرا گردد و سپس در ماه اوت به اروپا وارد گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30000

به "ایده مجذوب کننده شرکت نایکی معرفی گردید ، انتخاب کفش مناسب به وسیله تکنولوژی واقعیت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده مجذوب کننده شرکت نایکی معرفی گردید ، انتخاب کفش مناسب به وسیله تکنولوژی واقعیت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید