بازیکنان تیم ملی عربستان رولس رویس هدیه گرفتند؟ ، آخرین شرایط بازیکن مصدوم بعد از 3 عمل جراحی

به گزارش شیوا مارکت، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی خبر اهدای خودروهای لوکس و گران قیمت به بازیکنان تیم ملی این کشور به عنوان پاداش تنها بردشان در جام جهانی قطر را تکذیب کرد.

بازیکنان تیم ملی عربستان رولس رویس هدیه گرفتند؟ ، آخرین شرایط بازیکن مصدوم بعد از 3 عمل جراحی

به گزارش خبرنگاران، یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی در گفت وگو با نشریه مارکای اسپانیا خبر اهدای خودروی رولس رویس به هر یک از بازیکنان تیم ملی این کشور برای قدردانی از آنها پس از پیروزی 2 بر یک شان مقابل آرژانتین در دور اول مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر را تکذیب کرد.

تیم ملی عربستان سعودی در اولین بازی خود، لیونل مسی و یارانش را با زدن دو گل در عرض پنج دقیقه گل خورده را جبران کردند و شگفتی دور نخست مسابقات را رقم زدند. بعد از این اتفاق خبرها و شایعات مختلفی درباره پاداش گرفتن ملی پوشان عربستان بابت پیروزی تاریخی شان منتشر شد که یکی از آنها اهدای خودروی لوکس و گران قیمت رولس رویس به هر یک از بازیکنان تیم بود.

یاسر المسحل در این باره به نشریه مارکا گفت: نه، این خبر صحت ندارد. برای بازیکنان تیم ملی عربستان افتخاری است که کنندگان مردم کشورشان در زمین فوتبال باشند. برای آنها بازی به عنوان اعضای تیم ملی در یک بازی تاریخی، مایه مباهات و خوشبختی است. شایعاتی که (درباره پاداش نجومی به بازیکنان) منتشر شده اند هم بی اساس هستند. مسلماً آنها بابت این پیروزی پاداش گرفتند، اما پاداشی معمولی. ما برای پاداش دادن قواعد و مقرراتی داریم. ضمن اینکه آنها برای پاداش گرفتن بازی نمی کنند، آنها برای کشورشان بازی می کنند، برای درخشان کردن سابقه خودشان. بسیاری از آنها به واسطه پیروزی برابر آرژانتین حالا شناخته شده هستند.

پیروزی عربستان برابر آرژانتین با یک اتفاق بد برای این تیم نیز همراه بود و آن مصدومیت شدید ستاره تیم یاسر الشهرانی بود که به واسطه آن بازی های بعدی را از دست داد.

المسحل درباره شرایط الشهرانی هم گفت: خدا را شکر، حال الشهرانی خوب است. او دچار چندین مصدومیت شدید شده بود و فقط از ناحیه صورت نبود که آسیب دید، اما خوشبختانه حالش خوب است. سه عمل جراحی روی او انجام شد، اما اکنون دوره نقاهتش در منزل به خوبی طی می شود. فکر می کنم که به زودی تمریناتش را هم از سر بگیرد و امیدواریم که در آینده ای نه چندان دور به تیم ملی برشود.

  • عکس | طرح تمسخرآمیز برای دو فینالیست احتمالی جام جهانی | کاش این اتفاق هرگز نیفتد!
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29996

به "بازیکنان تیم ملی عربستان رولس رویس هدیه گرفتند؟ ، آخرین شرایط بازیکن مصدوم بعد از 3 عمل جراحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان تیم ملی عربستان رولس رویس هدیه گرفتند؟ ، آخرین شرایط بازیکن مصدوم بعد از 3 عمل جراحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید