بازی پرسپولیس من را یاد حرف های فرگوسن و نیمار می اندازد

به گزارش شیوا مارکت، امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص دیدار فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا بین تیم های فوتبال پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی گفت: دو فصل پیش هم پرسپولیس به فینال رسید؛ اگرچه این بازی با قهرمانی پرسپولیس همراه بود اما صحنه های باشکوهی را رقم زد که به عزت هواداران ایرانی اضافه کرد. برگزاری دیدار برگشت همچون همایش ملی بود که جهان دید. تمام رهبران جهان فوتبال به تهران آمدند و بسیاری از افراد توانستند ایران را ببینند. فرهنگ ایرانی از سوی هواداران فوتبال در ایران به نمایش درآمد.

بازی پرسپولیس من را یاد حرف های فرگوسن و نیمار می اندازد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اضافه نمود: بر هیچکس پوشیده نیست لذتی در فینال هر تورنمنتی بالاتر از دریافت جام نیست اما به نظرم پرسپولیس توانست در آن بازی، فرهنگ ایرانی را به رخ بکشد. حالا قرار است یک بار دیگر تاریخ برایمان در کشور قطر تکرار شود.

کارشناس فوتبال ایران درباره حضور اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال تاکید کرد: کره جنوبی یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیاست. ورزش این کشور هم ساختار ویژه ای دارد. این موضوع کمک زیادی به صعود اولسان کره جنوبی به فینال داشته است. آنها هدفمند رفتار می کنند و تیمی بالا می آید که بهتر توانسته است تئوری های از پیش معین شده خود را عملی کند.

وی درباره شانس دو تیم برای کسب جام قهرمانی اضافه نمود: دیدار بین دو تیم مسلح به علم و دانش و تیمی دارای انگیزه است. از لحاظ معادلات فوتبالی، کفه ترازو برای اولسان هیوندای کره جنوبی سنگینی می کند اما انگیزه پرسپولیسی ها چندین برابر است. به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست.

حاج رضایی شرح داد: این بازی من را یاد صحبت های الکس فرگوسن می اندازد. او درباره اصلی ترین دلیل موفقیت خود هنگام هدایت منچستریونایتد گفت: همواره در دوران مربیگری بازیکنان با انگیزه را به بازیکنان با استعداد ترجیح می دادم. فرگوسن اعتقاد داشت بازیکن نیاز به کارایی دارد و فوتبالیست با وجود انگیزه می تواند نمایش خوب داشته باشد. الان هم من فکر می کنم انگیزه ها می توانند خودنمایی کنند و قهرمان را معین کنند.

کارشناس فوتبال ایران درباره احتمال موفقیت این تیم با وجود سه محروم در دیدار فینال گفت: پرسپولیس راه خیلی سختی برای فینال طی کرد. حتی تلاش های مذبوحانه النصر عربستان برای باطل کردن حضور پرسپولیس در فینال هم جواب نداد. این دیدار بیشتر از ابعاد فنی دارای تقابل روانی است. انگیزه بازیکنان پرسپولیس و اعتماد آنها به کار تیمی می تواند مهم ترین اصل در این جهت باشد.

حاج رضایی یادآور شد: امیدوارم کادر فنی و مدیریت پرسپولیس توانسته باشد در همین مدت، روحیه بازیکنان را در بهترین شرایط قرار دهد.

وی درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس با انگیزه ای که اعضای این تیم دارند نیز نقل قول جالبی از ستاره تیم ملی فوتبال برزیل کرد و گفت: نیمار وقتی با بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن بازی کرد و این تیم نیاز به 6 گل داشت می گوید در آن لحظات تنها به یک چیز فکر می کردم این بود وقتی یک درصد شانس داشته باشیم 99 درصد امید داریم.

کارشناس فوتبال ایران اعلام کرد: به هیچ وجه نمی توان دیگر چنین دیدارهایی را پیش بینی کرد. من خودم امیدوارم پرسپولیس قهرمانی را با خود به ایران بیاورد تا نگاه تمام دنیا بار دیگر به ایران خیره شود.

کالارنا: کالارنا | تا حالا از ارزانترین فروشگاه اینترنتی خرید کردید؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26252

به "بازی پرسپولیس من را یاد حرف های فرگوسن و نیمار می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی پرسپولیس من را یاد حرف های فرگوسن و نیمار می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید