بانوان ایران باز هم مغلوب میزبان شدند

به گزارش شیوا مارکت، تیم ملی والیبال بانوان ایران درسومین دیدار تدارکاتی و محبت آمیز خود را در هانوی به مصاف تیم ملی والیبال ویتنام رفت و در این بازی نیز مغلوب ویتنامی ها شد.

بانوان ایران باز هم مغلوب میزبان شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل ازفدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران که خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی زنان آسیا آماده می نماید، در ششمین روز اردوی برون مرزی خود در کشور ویتنام برای سومین بار به مصاف تیم ملی زنان این کشور رفت.

ملی پوشان ایران عصر امروز (سه شنبه) در سومین دیدار تدارکاتی و محبت آمیز سه بر دو مغلوب میزبان خود شدند.

شاگردان اکرم قهرمانی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در ست های سوم و چهارم با نتیجه مشابه 25 بر 22 برابر ویتنام به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 23 و 15 بر 9 مغلوب شدند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در دو دیدار قبلی سه بر دو و سه بر یک مغلوب این تیم شد و روز پنجشنبه آخرین مسابقه خود را با حریف ویتنامی برگزار خواهد نمود.

تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا آماده می نماید. این رقابت ها 18 تا 26 مرداد ماه امسال به میزبانی شهر مانیل کشور فیلیپین برگزار می گردد.

14 تیم در این رقابت ها شرکت دارند و تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه چهارم با تیم های تایلند، چین تایپه و مالدیو همگروه است.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11050

به "بانوان ایران باز هم مغلوب میزبان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان ایران باز هم مغلوب میزبان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید