آنالیز فنی رنو ساندرو
به گزارش شیوا مارکت، ساندرو نسخه هاچ بک تندر 90 (با پلت فرم مشترک) محسوب می گردد که از اواخر سال 94 راهی خط فراوری پارس خودرو شد.
به گزارش خبرنگار از نظر فنی ساندرو نسخه هاچ بک تندر 90 (با پلت فرم مشترک) محسوب می گردد که به دلایلی، با فاصله زمانی زیاد نسبت به تندر 90 و از اواخر سال 94 راهی خط فراوری پارس خودرو شد.
اما از نظر ظاهری و فضای درونی کابین، ساندرو قرابت بیشتری با تندر 90 پلاس (فیس لیفت) شده دارد. کوتاه شدن 2 سانتی متری فاصله محوری باعث شده که فرمان پذیری ساندرو، اندکی بهتر از تندر 90 باشد.
جعبه دنده نسخه دستی نیز از سری JHQ انتخاب شده که مزیت هایی نسبت به جعبه دنده های قدیمی تندر 90 دارد. به گفته مسئولان رنو و پارس خودرو، برنامه ریزی پیشرانه ساندرو نیز اندکی متفاوت از تندر 90 است، اما در زمان رانندگی، تفاوت این دو تیپ پیشرانه محسوس نیست.
در نسخه اتوماتیک ساندرو نیز مانند تندر 90، از جعبه دنده ZF سری AL4 استفاده شده که هماهنگی خوبی با پیشرانه دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوانsloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو