بروز علائم خفیف ویروس کرونا در محمد صلاح

به گزارش شیوا مارکت، محمد ابوعللا، پزشک تیم ملی مصر، بیان کرد که نشانه های خفیفی از ابتلا به ویروس کرونا در محمد صلاح در 24 ساعت اخیر دیده شده است.

بروز علائم خفیف ویروس کرونا در محمد صلاح

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، صلاح روز آدینه با تست مثبت کرونا روبرو شد و همین باعث شد که ملاقات تیم ملی کشورش برابر توگو در چارچوب رقابت های انتخابی جام ملت های آفریقا که با فزونی 0 - 1 مصر همراه شد را از دست بدهد. در حالی که بسیاری از ستاره های لیگ فزونی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، اکثریت آن ها هیچ علائمی از خود بروز ندادند، اما متاسفانه صلاح با نشانه هایی هرچند ضعیف از این ویروس درگیر شده است. ابوعللا در این باره به آسوشیتدپرس گفت: او مورد خفیفی است و نشانه های خیلی حاد ندارد. او باید خودش را در مصر قرنطینه کند تا زمانی که بار دیگر تست منفی داشته باشد و البته که پس از آن می توان به انگلیس برگردد. نگرانی مقامات مصری از این نظر است که محمد شخصیت خاصی برای مصر است. اینجا همه دوست دارند به او یاری نمایند و همه کشور می خواهند هر کاری از دستشان برمی آید برای این بازیکن انجام دهند.

او در پاسخ به این سوال که آیا صلاح در مراسم ازدواج برادرش به این ویروس مبتلا شده گفت: نمی توانم تکذیب کنم. هیچکس نمی داند، چون متاسفانه ما هنوز همه چیز را درباره این ویروس نمی دانیم. پاسخ من این است که شاید بله و شاید نه.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25351

به "بروز علائم خفیف ویروس کرونا در محمد صلاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروز علائم خفیف ویروس کرونا در محمد صلاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید