برگزاری جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی

به گزارش شیوا مارکت، نخستین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در سال جاری، پیرامون طرح های سرمایه گذاری در تأسیسات گردشگری برگزار شد.

برگزاری جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، این جلسه امروز یکشنبه 25 شهریور 97 با حضور مدیران دستگاه های عضو و به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی برگزار گشت.

در جلسه مذکور، موضوعات مربوط به تعدادی از طرح های سرمایه گذاری گردشگری استان آذربایجان غربی به بحث گذاشته و در مورد آن ها تصمیم گیری شد.

یکی از موضوعات مطروحه مربوط به استعلام طرح های سرمایه گذاری از نهادها و دستگاه های دولتی بود که طولانی شدن فرآیند استعلام و عدم پاسخگوئی به موقع . همچنین انجام استعلام های موازی و دوباره، مشکلاتی برای سرمایه گذاران پدید آورده است که و در این خصوص نیز گزارشی از روند فعالیت های انجام شده ارائه شد.

از آنجا که طبق مصوبات قبلی، سقف زمانی پاسخگوئی به استعلامات حداکثر یک ماه تعیین شده است؛ لذا در این جلسه تأکید شد اگر دستگاهی ظرف این مدت به صورت کتبی پاسخی ارائه ندهد به منزله تأیید بوده و چنانچه در بررسی ها و پاسخگوئی نیاز به فرصت بیشتری داشته باشد، لازم است موضوع را با ارائه دلایل به دبیرخانه کارگروه اعلام کند.

دستور کار بعدی کارگروه، بررسی طرح مطالعاتی منطقه نمونه گردشگری بندر گلمانخانه ارومیه بود که از سوی بهره بردار این طرح، گزارشی از روند کارهای انجام شده و استعلام های به عمل آمده ارائه شد. به منظور فرآیند صدور مجوز به مناطق نمونه گردشگری، لازم بود مراتب طرح جامع منطقه نمونه پس از بررسی و تأیید کارگروه مذکور، به کارگروه امور زیربنایی ارجاع شود که حسب گزارش مشاور منطقه و استعلام انجام شده با کلیات طرح موافقت به عمل آمد.

دیگر دستور کار این کارگروه، بررسی طرح پیشنهادی ادامه جهت پیاده روی کوه سیر ارومیه و جاده سلامت موجود در آن، به ساحل رودخانه شهرچای بود که با پیشنهاد امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مطرح و مقرر شد در قالب طرح مطالعاتی، جایگزین های متفاوت از سوی فرمانداری، اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری ارومیه، دفتر فنی استانداری و این اداره کل تعیین و جلسات کارشناسی برگزار و در جلسه بعدی کارگروه مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9153

به "برگزاری جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید