بعد از هیئت کشتی کردستان، وضعیت انتخابات 3 هیئت دیگر هم تا خاتمه سال تعیین می گردد

به گزارش شیوا مارکت، بعد از معین روز برگزاری انتخابات هیئت کشتی کردستان، تکلیف سه استان دیگری که اکنون با سرپرست اداره می شوند تا خاتمه سال معین خواهد شد.

بعد از هیئت کشتی کردستان، وضعیت انتخابات 3 هیئت دیگر هم تا خاتمه سال تعیین می گردد

به گزارش خبرنگاران، اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و فدراسیون کشتی در مورد برگزاری انتخابات هیئت کشتی این استان در تاریخ 16 بهمن به توافق نظر رسیدند تا تکلیف یکی از 4 هیئتی که این روزها با سرپرست اداره می گردد، معین گردد.

اکنون هیئت های کشتی همدان، کهگیلویه و بویراحمد و همچنین هرمزگان نیز رئیس ندارند که رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در مورد این سه هیئت به خبرنگاران گفت: در همدان با توجه به تغییر مدیرکل ورزش استان، هنوز زمان ثبت نام از کاندیداها اعلام نشده، دو استان دیگر هم مقدمات کار صورت گرفته و به زودی وضعیت معین خواهد شد. در رابطه با هیچ کدام از این سه هیئت در مورد برگزاری انتخابات مشکل خاصی وجود ندارد و به نظر می رسد تا سرانجام سال در مورد انتخابات هیئت های کشتی هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و همدان مشخص تکلیف خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، این در حالی است که هنوز وضعیت 4 استانی که هیئت های کشتی شان با روسای بازنشسته اداره می شوند نیز معین نشده است و در این خصوص وزارت ورزش در انتظار اعلام مجلس و رفع شدن ابهامات موجود در قانون منع به کارگیری بازنشسته ها در موضوع هیئت های ورزشی است.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2952

به "بعد از هیئت کشتی کردستان، وضعیت انتخابات 3 هیئت دیگر هم تا خاتمه سال تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از هیئت کشتی کردستان، وضعیت انتخابات 3 هیئت دیگر هم تا خاتمه سال تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید