بهاروند: فیفا پیگیر قرارداد حق پخش تلویزیونی فوتبال است

به گزارش شیوا مارکت، حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ در باره لیگ هجدهم می گوید: هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال پنجشنبه به خاتمه می رسد این در حالی است که با کوشش سازمان لیگ و حمایت فدراسیون فوتبال سعی کردیم مسابقات لیگ برتر با بهترین شکل ممکن و نظم و انضباط خاصی برگزار گردد و قطعا در هر کار اجرایی ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد با این حال به اذعان کارشناسان فوتبال شاهد رشد کیفی مناسبی در مسابقات بودیم. جذابیت مسابقات نیز برای علاقمندان به فوتبال بسیار زیاد بود. به طوریکه در هفته ماقبل خاتمهی مسابقات 4 تیم مختلف لیگ برتر شانس قهرمانی داشتند و سازمان لیگ نیز تمهیدات لازم را در این زمینه در نظر گرفته بود.

بهاروند: فیفا پیگیر قرارداد حق پخش تلویزیونی فوتبال است

او حرفهایش را اینطور ادامه می دهد: در نهایت در هفته سی ام مسابقات دو تیم پرسپولیس و سپاهان بخت قهرمانی در لیگ برتر را دارند که در این زمینه نیز تدارک لازم را دیده ایم و دو گروه از پرسنل سازمان لیگ را با دو سری جام و مدال قهرمانی به شهر جم بوشهر و اصفهان اعزام نموده ایم در نهایت امیدوارم تیمی که از نظر فوتبالی سزاوار است به مقام قهرمانی برسد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص اشتباهات داوری در بعضی از مسابقات معتقد است: یکی از نکات قابل تامل در مسابقات لیگ برتر بحث اشتباهات داوری بود و اشتباه داوری اجتناب ناپذیر است و اصلا چیزی جدیدی نیست. به همین دلیل هم مسئولان داوری در فدراسیون فوتبال در کوشش هستند با برگزاری کلاس های مناسب آموزشی میزان اشتباهات داوری را به حداقل برسانند و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم به دنبال استفاده از یاری داور ویدئویی (VAR) در مسابقات آینده باشگاه های ایران است تا با یاری تکنولوژی اشتباه های داوران به حداقل برسد.

بهاروند از همکاری هیات های فوتبال و باشگاه ها در برگزاری منظم و خوب مسابقات حرفهای دارد: فوتبال در حال حاضر بهترین و سالم ترین سرگرمی خانواده های ایرانی است با این حال نسبت به این رشته محبوب در ایران گاهی کم لطفی می گردد. باشگاه ها با مسائل مالی فراوانی درگیر هستند و درآمد تبلیغات محیطی حدود 15 تا 20 درصد از هزینه های باشگاه ها را تامین می نماید با این حال اهالی فوتبال با صبر و کوشش جهادی به فوتبال کشور یاری کردند. این در حالی است که فوتبال از حق پخش تلویزیونی که می تواند 70 تا 75 درصد از هزینه ها را جبران کند محروم است که امیدوارم با حمایت مجلس شورای اسلامی، دولت و وزیر محترم ورزش و مدیران ارشد سازمان صدا و سیما فصل آینده شاهد حل وفصل موضوع حق پخش تلویزیونی باشیم و باشگاه ها فصل آینده از حق پخش تلویزیونی درآمد داشته باشند. در صورت حل نشدن مشکل حق پخش تلویزیونی فصل آینده فوتبال و باشگاه های ایران با مسائل مالی زیادی روبرو خواهند شد ضمن اینکه فیفا نیز پیگیر قرارداد حقش پخش تلویزیونی فوتبال هست.

رئیس سازمان لیگ اشاره ای به کانون های هواداری باشگاه ها دارد: کانون طرفداران باشگاه ها باید تحت مدیریت و معاونت فرهنگی باشگاه ها ایجاد گردد و سایت ها و کانون های هواداری فضای مجازی باشگاه ها نیز تحت مدیریت باشگاه و با کسب مجوز از مراجع ذی صلاح و قانونمند فعالیت کنند.

2

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5983

به "بهاروند: فیفا پیگیر قرارداد حق پخش تلویزیونی فوتبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاروند: فیفا پیگیر قرارداد حق پخش تلویزیونی فوتبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید